Mangler rtl90.bpl
Fra : Michael [2800]

Dato : 08-02-06 13:56

Hej

Jeg har et lille problem, Delphi (version 7) spørger efter en fil
'rtl90.bpl', men jeg kan ikke finde den, heller ikke på nettet. Er der
nogen af jer der kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i den og evt. hvad
den bruges til?

--
/michael

Fra : Brian Andersen \(www~

Dato : 08-02-06 14:03

Det lader til, at du forsøger at installere en pakke, som er beregnet til
Delphi 2005. Hvis du har .dkp filen, så kig i 'required' blokket og se om
der refereres til filen rtl90.bpl. Hvis der gør, så ændr den til rtl70.bpl.
Ellers, så find den rigtige fil at installere.

/Brian