Til Christian B.A.
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-06 19:46

Hej,

Du sendte mig engang en mail ang opstaldning i mit nærområde. Nu ligger
landet sådan at jeg mangler en plads til min shetlænder. Kender du nogen
steder her i omegnen?

Hilsen Camilla

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-02-06 15:58

M&M wrote:
> Hej,
>
> Du sendte mig engang en mail ang opstaldning i mit nærområde. Nu ligger
> landet sådan at jeg mangler en plads til min shetlænder. Kender du nogen
> steder her i omegnen?

Det sted jeg omtalte er der ingen heste for tiden, så den vil jo ikke
kunne gå sammen med nogen.

Jeg kan lige prøve at finde nogle numre i morgen.

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-02-06 14:11

M&M wrote:
> Hej,
>
> Du sendte mig engang en mail ang opstaldning i mit nærområde. Nu ligger
> landet sådan at jeg mangler en plads til min shetlænder. Kender du nogen
> steder her i omegnen?

Mail sendt.

--

Christian