Intel serverboard ?
Fra : Hejle

Dato : 05-02-06 11:42

Hej .

Jeg har fået en server "kastet i nakken" .. :)
Det er et Intel Serverboard SDS2 som sidder der i. Så det er jo sikkert en
intelserver.
Problemet er så at den ikke vil starte op, så jeg tog siden af og kiggede
ind.. Det så jeg så at kølerblokken til cpu hang og dinglede i ledningerne
til blæseren. cpu'en lå i bunden og raslede og plastikclipsen som skulle
holde det på plads var knækket.. Hmm det var jo en let sag tænkte jeg ...
på med cpu'en, på med køler og en metal clips. Så kører vi sku.. Men jeg
blev klogere.. :( Den bippede bare til mig ... Fejlen kunne jeg tyde til
FRB Failure (processor failure).

Jeg kunne så forestille mig at plastikclipsen er knækket og har sluppet
cpu'en som så sikkert er blevet ristet .. Men der sidder også en terminator
i den anden sokkel. Kan den evnt. også være ristet?

Det er en Pentium III-S Tualatin1400MHz socket 370(FCPGA2) + terminator som
den er bestykket med, og inden jeg skal i hjemmetsbrugtmarked og lede efter
en eller to andre cpu'er, så ville det være rart og høre om andre har nogle
ideer til hvorfor den kommer med denne kode og om jeg kan få liv i den igen?

mvh.

Hejle