Vedr. Køb af D7 (eller D2006)
Fra : Thomas Demant

Dato : 04-02-06 09:36

Jeg har i længere tid, benyttet Delphi 7, i forbindelse med arbejde. Jeg
ville nu gerne have min egen Delphi 7 udgave og kunne benytte den i
kommercielt øjemed.
Jeg har dog konstateret, at det er umuligt at finde andet end Delphi 2006.
Efter at have læst tråden "Hvilken version bruger i?" sidder jeg dog og
tænker, at D7 nok er det bedste forsat... det kender jeg trods alt.
Er der nogen, der kan give et hint om, hvor jeg får fat i en D7 udgave?
Eller som kan overbevise mig om at D2006 er det rigtige valg?

--
Thomas

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 04-02-06 11:19

hey....

hvis ikke du skal nogle af de frække ting D2006 kan, er der ingen grund
til at skifte.....og naar du spørg, har du nok ikke brug for dem.....

og lige en ting mere.....D2006 er lidt anderledes at arb. med ( og meget
langsomere) end d7 - ikke at det skal gøres til et problem... men værd
at tænke over

jeg vil da tro at du kan købe en D7 paa ebay..... men ander det ikke...

/finn

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 07-02-06 15:58

"Finn Bindeballe" <ohno@galnet.dk> wrote in message
> og lige en ting mere.....D2006 er lidt anderledes at arb. med ( og meget
> langsomere) end d7 - ikke at det skal gøres til et problem... men værd
> at tænke over

Jeg tillader mig lige at stille et sidespørgsmål i forbindelse med
ovenstående:

Vi har udviklet alt vores software i D7 men ville så gerne så småt til at
snuse noget mere til .NET og havde i den forbindelse købt D2005...Desværre
blev vi slemt skuffede over både hastighed og stabilitet hvorfor D2005 var
installeret i en lille uge inden den røg på hylden igen...Nu overvejer vi
igen at stikke hånden i nællerne igen, men den her gang gider vi ikke bruge
penge på noget som måske bare kommer til at være en dyr bogstøtte....

Spørgsmålet er så om D2006 er bedre end D2005? Er hastigheden lige så
skræmmende elendig? Er de sluppet af med den hær af AV's og andre spændende
ting der dukkede op undervejs i D2005?

På forhånd tak!

MVH
Thomas