J2ME og Emulator
Fra : Rick

Dato : 03-02-06 02:12

Hej Gruppe,

Jeg ved ikke helt om, det er den rigtige gruppe, men forsøger alligevel...

Jeg vil gerne i gang med noget J2ME til mobiltelefoner og har selv en Sony
Ericsson K500i. Derfor tænkte jeg at et godt sted at starte er måske:
http://developer.sonyericsson.com/site/global/docstools/java/p_java.jsp
Linket henviser til "Sony Ericsson SDK for the Java ME Platform".
Jeg har ikke prøvet det endnu, men kom så til at tænke på, om det måske var
designet til virke hovedsageligt til Sony Ericsson telefoner, hvilket måske
er lidt dumt, hvis det skal virke til mobiler med java generelt.

Et andet spørgsmål er, at det måske bliver lidt bøvlet hele tiden at skulle
teste på sin mobil.
Findes der en emulator til K500i? (eller en anden telefon emulator), som er
god at teste med?

- rick -