VB 6.0 Pro -> Visual Studio 2005 - Bagud K~
Fra : Rex

Dato : 01-02-06 21:22

Hej jeg sidder og laver flere programmer i VB 6.0 Pro...

Nu har jeg gennem et firma fået tilbudt Visual Studio 2005 til en god pris..

Men hvis jeg installere dette, kan jeg så uden videre bare åbne og bygge
videre på de programmer der oprintelig var begyndt i VB 6.0??

Altså er det 100% bagud kombatibelt??

Hilsen Jan

Fra : Harald Staff

Dato : 02-02-06 15:45

Hei Jan

Nei, Visual Basic og Visual Basic.Net er to forskjellige sprog. De er ikke
kompatible.

HTH. Beste hilsen Harald