Installation af komponentpakke i D5
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 31-01-06 13:22

Jeg har før installeret FlashFiler2 komponentpaletten i D5.
Nu vil jeg gene gøre det igen på en anden maskine, men kan ikke få det til
at lykkes, nok mest fordi jeg ikke kan huske, hvordan/hvad jeg gjorde sidste
gang.

FF2 package filen hedder 'FF2_d50.dpk'.
Desuden er der en fil med *.rc, *.res, *.bpk, *.ccp, *.mak, *.rc og *.res.

Jeg klikker på "Component / Install Package".
Der fremkommer et billede med titlen Project Options, hvor jeg trykker på
"Add".
Nyt billede med titlen Add Design Package.
Filtypen forventes her at være af typen *.bpl, men der er ikke nogen filer
med den endelse i komponentpakken!

Hvad skal jeg gøre for at kunne bruge 'FF2_d50.dpk'?

/Kurt

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-01-06 13:40

"Kurt Guldbæk" <kurt@guldbaek.net> wrote in message

> Hvad skal jeg gøre for at kunne bruge 'FF2_d50.dpk'?

Du skal åbne dpk filen med den normale "file open" og så kommer der en
dialog boks op, hvor du klikker "installer". Jeg sad selv i nøjagtig samme
situation for et par uger siden med en kollega's pc og kunne heller ikke
huske det

hilsen
Uffe

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 31-01-06 14:17

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in message
> [...]
> situation for et par uger siden med en kollega's pc og kunne heller ikke

Tak for det, Uffe!
Det har jeg nu prøvet, men det blev der ikke installeret nogen komponenter
ved.
Hvad skal der eller foretages bort set fra at trykke på 'Install'?

/Kurt