Anja Andersens adresse?
Fra : Rikke

Dato : 28-01-06 14:30

Hej

Min søster er stor fan af Anja Andersen og skal snart konfimeres. Derfor
syntes jeg det kunne være utrolig fedt at kunne give hende et kort hvor der
stod tillykke fra Anja.

Noget der ved hvordan man kan skriv til hende? En adresse?

Mvh Rikke

Fra : MS

Dato : 29-01-06 23:54

Hej Rikke.

Du skal prøve via Slagelse Dream Team's hjemmeside:

http://www.slagelsefh.dk/index.php?id=37

mvh
Mogens