Bihulebetændelse
Fra : Christian Wiedekamm

Dato : 27-01-06 10:03

Snue og bihulebetændelse kan efektivt behandles på følgende måde.
1 fiskeolie kapsel og 1 B1 vitamin min 50mg. x4 dagligt i 14 dage
Herefter trappes ned til 3x dagligt 1 uge
Herefter 2x dagligt. en uge

Allerede efter en uges behandling, kan der mærkes en begyndende udtøring,
og har du hud som klør er der lindring.

Jeg har selv haft bihulebetændelse i 50 år, og først efter ovenstående
recept
blev jeg selv fri for udsugninger og næsespray.

Det vigtigt at bruge en god kvalitet fiskeolie, 1g. pr kapsel ( i Matas er
der kun 0,6 gram )
Benyt kun Apotekets eller Biomarin

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 28-01-06 02:56

Christian Wiedekamm wrote:

> Jeg har selv haft bihulebetændelse i 50 år, og først efter
> ovenstående recept
> blev jeg selv fri for udsugninger og næsespray.

Har du nogle erfaringer med zoneterapi ?
- mine er gode, men heldigvis få.

--
/Preben

Fra : Robinson

Dato : 12-02-06 11:49

Forkølelse og bihulebetændelse er et stort område - jeg tror efterhånden man
finder sin egen metode. Det er selvfølgelig godt at udveksle metoder, så der
er noget at vælge mellem!
Jeg har gode erfaringer med en zoneterapeut, som dels brugte zoneterapien og
dels brugte massage rundt om hele øjenhulen - det fik bugt med al den gamle
ophobede masse der ligesom sad fast.
Siden da har jeg selv brugt massagen når jeg kunne mærke, at der var optræk.
Hvis jeg er ved at blive forkølet gør jeg følgende:
- Echina Force (Rød purpursolhat) efter behov (helt op til tre-fire gange om
dagen)
- Ekstra C-vitamin
- Bruger "Væk i morgen" halstabeletter (hvis der er smerter i halsen)
- Skyller næse med saltvand
I mit tilfælde fandt zoneterapeuten også ud af, at jeg ikke så godt kunne
tåle kød og mælkeprodukter.
Sussi