www.mobil-unlock.dk
Fra : x@x.x

Dato : 19-01-06 11:18

Hejsa,

jeg vil lige advare om dem!

Jeg har endnu ikke afprøvet deres service, men har en kode, som jeg skal
benytte mig af. Jeg har dog ikke mulighed for det lige nu, da telefonen er
lånt ud.

Det er deres hjemmeside den er gal med, hvor de skriver at det koster 30,-
Fint tænker man, for de oplyser et 1208 nr., hvor man skal sende en SMS til.
Det er løgn ... Det koster 75,- at sende en SMS. Det koster 30,- hvis man
betaler via eWire. Kig på deres hjemmeside. En hvilken som helst idiot
falder i med begge ben!

Den reele pris oplyses først hvis man klikker på linket Unlock priser! Hvis
I spørger mig, så er det sgu' snyd! De burde skamme sig!

/Brian

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 19-01-06 11:42

Det er bare en flok amatører der prøver at snyde folk, og det er sgu for
galt.....

Desuden er det nok et spørgsmål om tid, før de lukker igen... Der er ingen
inkl. undertegenede der vil/gider at betale for deres overpriser.

/S

Fra : x@x.x

Dato : 19-01-06 12:21

Det var nedenstående link:

http://nokia-unlocks.dk/

/Brian

Fra : Erling Simonsen

Dato : 19-01-06 12:50

x@x.x skrev:
> Det var nedenstående link:
>
> http://nokia-unlocks.dk/
>
> /Brian

Hej.
Ja, man skal passe på !
Det ser ud til at være et såkaldt "plattenslager-firma".
Du kan ikke finde noget om firmaet, adresser, o.s.v. et
eneste sted.
Men der er da heldigvis masser af gratis sider, hvor man kan
få låst sin Nokia op - hvorfor så betale op til 75 kr.?
Jeg kan kun sige: Lad være med at bruge dem.
mvh
Erling S.

Fra : x@x.x

Dato : 19-01-06 13:27

Ja, jeg har undersøgt mobil unlocking til bunds nu. Og, ja. Der findes
gratis hjemmesider. Det er bare for sent for mig nu. Ris til egen røv *s*.

/Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-01-06 15:55

On Thu, 19 Jan 2006 13:26:36 +0100, <x@x.x> wrote:

>Ja, jeg har undersøgt mobil unlocking til bunds nu. Og, ja. Der findes
>gratis hjemmesider. Det er bare for sent for mig nu. Ris til egen røv *s*.

Det er som man tager det - simlock.dk har meget tit kunder, der har
forsøgt at låse deres telefon op - uden held. Heldigvis kan de oftest
bruge den kode de får herfra*, men af og til, så er der indtastet
forkert kode for mange gange - og så skal telefonen et smut her forbi.

* De får kun én kode - den rigtige!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk fylder 5 år til marts. Tilmeld dig nyhedsbrevet,
og få gode fødselsdagstilbud - http://www.simlock.dk/nyheder/

Fra : DirectX

Dato : 30-01-06 19:13

Klage nr 2 sendt, for reklame i teknik grupperne
( hvis du ikke fatter hvad jeg mener, så søg på en *)

C@ss

Fra : Henrik Madsen

Dato : 30-01-06 22:31

On Mon, 30 Jan 2006 19:13:19 +0100, "DirectX"
<stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote:

>Klage nr 2 sendt, for reklame i teknik grupperne
>( hvis du ikke fatter hvad jeg mener, så søg på en *)

Hej

Kan du ikke poste en brugsforvirring til hvordan man gør det ?

Er også ved at være træt af hans evindelige ligegyldige svar som kun
skrives fordi han så finder en undskyldning for at reklamere for sig
selv og sit firma. Måske de tager det mere seriøst hvis der kommer
flere klager.

Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-06 23:21

On Mon, 30 Jan 2006 22:31:19 +0100, Henrik Madsen
<hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote:

>Kan du ikke poste en brugsforvirring til hvordan man gør det ?

Først skridt er at finde noget, man reelt kan klage over.

>Er også ved at være træt af hans evindelige ligegyldige svar som kun
>skrives fordi han så finder en undskyldning for at reklamere for sig
>selv og sit firma.

Hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget, så kan Agent sættes
op til at undlade at hente mine indlæg.

Som jeg tidligere har forklaret, så er jeg ret overbevist om, at det
er ganske få kunder (målt i procent) jeg "får" via usenet. Mine kunder
kommer fra mange andre kanaler, som jeg fokuserer meget mere på.

Jeg har ikke behov for at reklamere her, og gør det heller ikke. Jo,
jeg har en signatur - men det er såmænd også "tilladt".

>Måske de tager det mere seriøst hvis der kommer flere klager.

Jeg kan oplyse, at jeg ikke har fået så meget som én eneste
henvendelse fra mine udbydere ang. mine indlæg - og jeg har trods alt
brugt usenet i 8 år nu.

Jeg tror det skyldes, at der reelt ikke er blevet sendt en klage de
(få) gange, hvor folk ellers har påstået, at der er blevet klaget.
Hvis der virkelig er sendt en klage, så tror jeg udbyderne har kunnet
se, at der ikke har været hold i klagen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-01-06 12:54

Du burde jo nok skrive i det i den pågældende tråd, i stedet for at
oprette en ny. Allerbedst ville det nok være, hvis du slettede dit
første indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : x@x.x

Dato : 19-01-06 13:26

Hhhmm, tak for dine råd.

Umiddelbart, så ville jeg mene, at jeg har skrevet min rettelse i et svar på
den pågældende tråd? Ellers, så forstår jeg ikke hvad du mener?

Hvordan sletter jeg mit indlæg når det først ligge på Newsserveren?

/Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-01-06 15:57

On Thu, 19 Jan 2006 13:25:38 +0100, <x@x.x> wrote:

>Hhhmm, tak for dine råd.
>
>Umiddelbart, så ville jeg mene, at jeg har skrevet min rettelse i et svar på
>den pågældende tråd? Ellers, så forstår jeg ikke hvad du mener?

Du har ændret i emnelinien, og det bør man kun gøre, hvis der er et
emneskift.

>Hvordan sletter jeg mit indlæg når det først ligge på Newsserveren?

Jeg bruger ikke Outlook Express, men mon ikke du kan finde svar på dit
spørgsmål ved at trykke F1?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Daniel W

Dato : 19-01-06 21:50

<x@x.x> skrev i en meddelelse
> Det var nedenstående link:
>
> http://nokia-unlocks.dk/

Hejsa

Dem har jeg kun gode erfaringer med. Har brugt dem 3 - 4 gange. Og den
første gang havde jeg selv prøvet mig frem på "gratis" sider, uden held, og
fik at vide af dem at der var forsøgt med forkert kode for mange gange. Men
fordi jeg havde bestilt en kode hos dem til telefonen, tilbød de at jeg
kunne sende telefonen til dem, så ville de unlocke den u/b. Så det gjorde
jeg, og fik telefonen tilbage efter 2 dage, og så var den unlocket. Det
kalder jeg FED service. Så jeg kan kun anbefale dem. Og jeg havde da ingen
problemer med at se det kostede 75 kroner hvis jeg sendte en SMS. Men nu
betragter jeg heller ikke mig selv som en idiot

Hilsen Daniel

Fra : x@x.x

Dato : 20-01-06 09:24

Jeg udtaler mig ikke om deres service eller lignende.

Jeg udtaler mig om deres, efter min mening, misvisende hjemmeside! Jeg
betragter det lidt som at modtage en tilbudsavis fra et supermarkede og så
ser man eksempelvis et fantastisk fjernsyn til næste ingen penge. Og, så når
man kommer ind i butiken, så er det slet ikke det fjernsyn de viser i
reklamen, som er sat ned. Men beskrivelsen af fjernsynet passer, bare ikke
billedet. Det er simpelthen snyd!

/Brian

Fra : Daniel W

Dato : 20-01-06 10:54

<x@x.x> skrev i en meddelelse
> [...]
> reklamen, som er sat ned. Men beskrivelsen af fjernsynet passer, bare ikke

Jeg ser som at de har 2 tilbud vedrørende betaling. Den ene som er ewire (
Dan-kort ) og det andet som er ved at sende en SMS, hvis man f.eks. ikke har
et Dan-kort ved hånden. Og man kan da se hvad de 2 forskellige tilbud
koster!
Så jeg kan da ikke se hvad der er synd ved det!

Hilsen
Daniel

Fra : x@x.x

Dato : 20-01-06 11:04

Joohh, det er snyd! Prisen på de 75,- fremgår ikke umiddelbart af
hjemmesiden! Det er ud som om, at en SMS også kun koster 30 kr. Man skal
klikke på et link for at få den korrekte pris. Det er sgu' snyd efter min
mening. Det er ikke en reel måde at vise priser på!!!

/Brian

Fra : x@x.x

Dato : 20-01-06 11:05

Nu forstår jeg hvad du mener. Har lige tjekke hjemmesiden igen.

Den lille tekst med de 35 kr. stod der ikke i går, eller da jeg sendte min
SMS!

/Brian

Fra : Erling Simonsen

Dato : 20-01-06 12:25

Daniel W skrev:

> [...]
> koster!
> Så jeg kan da ikke se hvad der er synd ved det!

Hej.
Ja, jeg kan også se, at der er rettet på deres hjemmeside nu, men det
ændrer ikke på de fakta, at du ikke kan få at vide, hvem der står for
firmaet, der er ingen kontaktadresse eller telefonnummer - heller intet
SE-nummer o.s.v.
Så hvis nu et eller andet går galt med at du f.eks. ikke får en mail
tilbage med koderne og de trækker dig for 75 kr. hvad så?
Det er ikke en god forretningsskik ikke at meddele hvem "man" er.
mvh
Erling S.

Fra : Daniel W

Dato : 20-01-06 13:43

Erling S. skrev:
> [...]
> tilbage med koderne og de trækker dig for 75 kr. hvad så?
> Det er ikke en god forretningsskik ikke at meddele hvem "man" er.

Hej
Nej, det kan jeg godt se du har ret i. Men jeg fik diverse kontakt
oplysninger da jeg skulle sende min telefon til dem, så derfor har jeg ikke
tænkt over det. Måske jeg skulle skrive til dem omkring dette, så de kunne
tilføje det til deres side.
Hilsen Daniel

Fra : Erling Simonsen

Dato : 20-01-06 13:54

Daniel W skrev:

> [...]
> tænkt over det. Måske jeg skulle skrive til dem omkring dette, så de kunne

Hej.
God ide!
Det vil fjerne den tvivl om deres seriøsitet, man evt. måtte have.
/Erling

Fra : x@x.x

Dato : 23-01-06 07:47

Helt enig, jeg skulle have været mere opmærksom! Normalt plejer jeg også at
tjekke sådan noget inden jeg handler. Jeg har dog fået oplyst hvem firmaet
er, ved at snakkke med CBB. De oplyste hvem 1208 tjenesten. 1208 tjenesten
kunne så fortælle mig hvilket firma det var, men telefonnr. og adresse, osv.

/Brian

Fra : BigMac

Dato : 27-01-06 14:24

<x@x.x> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmaet er, ved at snakkke med CBB. De oplyste hvem 1208 tjenesten. 1208
> tjenesten kunne så fortælle mig hvilket firma det var, men telefonnr. og
Hvem er det så?? TDC kan ikke på 1811!!

Fra : Brian Andersen \(www~

Dato : 30-01-06 07:53

Jeg kan ikke huset hvem udbyderen er? Og, ej heller kan jeg huske hvilket
firma der har trukket pengene...

/Brian

Fra : D9N

Dato : 21-01-06 01:39

www.tekit.dk der henter du dine koder gratis...

ellers ind på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk og finde den der
er nærmest , så sparer du en del tid på at ærge dig

D9N

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 21-01-06 11:37

Det er sådan at tekit's koder sjældent virker. Har selv forsøgt flere gange
at forsøge at låse flere telefoner op via siden.....

/S

Fra : Erling Simonsen

Dato : 21-01-06 12:01

6400 - Sredna skrev:
> Det er sådan at tekit's koder sjældent virker. Har selv forsøgt flere gange
> at forsøge at låse flere telefoner op via siden.....
>
> /S

Hej.
Fuldstændig korrekt.
Det har jeg oplevet på indtil adskillige Nokia telefoner, hvor jeg
ellers har checket alt 100%.
Hvis man så går på www.trycktill.com og får koden der, er den rigtig
hver gang.
Så det ser åbenbart ud til at tekit bruger en calculator, der ikke
er så god
mvh
Erling S.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-01-06 18:27

On Sat, 21 Jan 2006 12:00:34 +0100, Erling Simonsen
<erling.s@virkerikke.com> wrote:

>Hvis man så går på www.trycktill.com og får koden der, er den rigtig
>hver gang.

Ork, nej - simlock.dk har masser af kunder, der har prøvet både det
ene og det andet - uden held. Det er rigtigt, at Tekit er en af
"storsynderne", men de er bestemt ikke alene om det. Det værste er
godt nok betalingsstederne - når folk betaler for noget, de ikke kan
bruge til en dyt, så er det da helt galt. Flere af stederne skrives
dog, at man ikke tager ansvar for om koden virker eller ej. Hurra - så
er ansvaret lagt fra sig, og man kan blot lave en pengemaskine.

Hos simlock.dk får man kun én kode - den rigtige!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : tinus nielsen

Dato : 25-06-06 23:29

har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom op
med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så blev
den åbnet med det samme.

Fra : Henrik - 4230

Dato : 26-06-06 16:03

"tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse
> har prøvet at lede efter gratis unlock af en nokia 6111. alle steder kom
> op med den samme kode som ikke virkede. prøvede www.mobil-unlock.dk og så
> blev den åbnet med det samme.

Da jeg prøvede mobil-unlock.dk fik jeg forkert kode. Men da jeg gik ind på
www.nokia-unlocks.dk
virkede det med det samme, og det var også en Nokia 6111.

/Larsen

Fra : tinus nielsen

Dato : 26-06-06 20:23

HOV! UPS! gik lige ind på de 2 forskellige hyperlinks det er også
www.nokia-unlocks.dk jeg brugte og jeg vil gerne anbefale dem. De skriver
også på deres hjemmeside at de har testet det på telefonerne før de sælger
koden det tror jeg så ikke helt på. Det er godt nok mange telefoner at teste
men jeg læste i deres kunde brevkasse at de havde åbnet 6111 før og det
ville da være lidt dumt af dem hvis de ikke havde gjort det. (ingen vil
samle på sure kunder) men deres kode virkede fint på konens 6111 og kostede
50,- jeg synes det er en ok pris efter at have kigget på de første 10 gratis
hjemmesider som ikke kunne åbne den alligevel.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 27-06-06 13:36

> [...]
> www.nokia-unlocks.dk jeg brugte

> have kigget på de første 10 gratis hjemmesider som ikke kunne åbne den

Og hvad er det så .for nogle sider ?
/ad

Fra : tinus nielsen

Dato : 03-07-06 19:04

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "tinus nielsen" <thn@tonederuder.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad er det så .for nogle sider ?
> /ad

sorry gider ikke kigge dem igennem igen for at svare på spørgsmålet.

Fra : søren poulsen

Dato : 02-07-06 10:41

> [...]
> www.nokia-unlocks.dk
> virkede det med det samme, og det var også en Nokia 6111.

gør de også her www.fluii.dk
mvh søren