Vedr LG LDK-24!
Fra : Jette & Michael

Dato : 24-01-06 08:19

Hej NG!

Vi skal have nyt telefonanlæg på arbejdet og har fået et tilbud på et LG
LDK-24. Det ser umiddelbart fornuftigt ud, men jeg har et par spørgsmål, som
jeg håber at der er nogle kloge hoveder herinde der kan svare på.

Vi har pt 3 numre der kan ringes på. Kan anlægget sættes op, så når man
ringer på tlfnr 1 mødes man af en stemme der fortæller om nogle
valgmuligheder. Ringer man på tlnr 2 eller 3 ringer man lige igennem.
Desuden skal man, hvis man ringer udenfor vores åbningstid på tlfnr 1 eller
2 mødes af en telefonsvarer. Ringer man på tlfnr 3 ringer man lige igennem,
hele døgnet.

Kan dette lade sig gøre på dette anlæg?

Vi har PT nogle Kirk Delta telefoner til vores nuværende anlæg. Kan de også
bruges på det nye anlæg?

På forhånd tak for hjælpen

Michael Jensen

Fra : Henning

Dato : 30-01-06 19:36

"Jette & Michael" <email@none.zz> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan dette lade sig gøre på dette anlæg?
>
> Vi har PT nogle Kirk Delta telefoner til vores nuværende anlæg. Kan de

Hej Michael.

Ja til det hele.

Hvert nummer kan have 3 svarsteder uafhængigt af hinanden.

Du kan sagtens bruge dine Kirk telefoner, men jeg ville nu foreslå at du
køber nogle LG systemtelefoner.

Har du flere spørgsmål så bare fyr løs

Hilsen

Henning

Fra : Jette & Michael

Dato : 02-02-06 14:22

"Henning" <pxxc@laika.pc> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvert nummer kan have 3 svarsteder uafhængigt af hinanden.
>
> Du kan sagtens bruge dine Kirk telefoner, men jeg ville nu foreslå at du

Tak for input!

En ting til. Kan man sætte en samtale på hold og så tage samtalen igen fra
en vilkårlig telefon.
Efter hvad jeg har læst mig frem til, skal man viderstille en samtale til en
specifik telefon.
Er det bare mig, der har misforstået det!?

Hvad med DECT. Er det indbygget i anlæget, så vi kan indkøbe nogle hånsæt?

Tak for hjælpen

Michael

Fra : Henning

Dato : 03-02-06 19:40

> [...]
> Er det bare mig, der har misforstået det!?
>
> Hvad med DECT. Er det indbygget i anlæget, så vi kan indkøbe nogle hånsæt?

Hej igen.

Du kan sætte en samtale på hold og tage den fra en vilkårlig telefon. Du
behøver ikke at stille om til et specifik telefon.

Du kan også benytte parkeringspladser. F.eks kan du stille en samtale om til
parkeringsplads nr. 601. For at få samtalen igen så kan man løfte røret og
taste 601. Det er det man ofte hører i det lokale byggemarked......Der er
telefon til Michael på 601.

Der kan installeres integreret dect i anlægget. Dette kræver et dect kort.
Kortet kan håndtere 3 dectbaser og 6 samtidige samtaler. Der kan tilmeldes
max 12 decthåndsæt.

Hilsen

Henning

Fra : Jette & Michael

Dato : 03-02-06 20:11

> [...]
> Kortet kan håndtere 3 dectbaser og 6 samtidige samtaler. Der kan tilmeldes

Henning!

Tak for hjælpen!

Jeg har lige lidt mere!

Selvom en et indgående opkald er sat til at ringe på et bestemt apparat, kan
man så tage fra et vilkårligt apparat?

Kan man desuden på apparaterne se hvilken linie der ringes på?

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Henning

Dato : 06-02-06 20:14

> [...]
> kan man så tage fra et vilkårligt apparat?
>
> Kan man desuden på apparaterne se hvilken linie der ringes på?

Hej igen.

Ja du kan tage telefonen fra en vilkårlig telefon. Dette kaldes indtrækning.
Ang. hvilken linie der ringes på så kan man give det nummer der ringes på et
navn og det navn kan så præsenteres i displayet på systemtelefonerne.

Du kan også vælge at give dine kunder forskellig velkomst og købesked alt
efter hvilket nummer de ringer på.

Henning

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-02-06 09:33

Hej Michael,

Hvis det er noget I regner med at skulle bruge ret mange år, er det ved at
være tid til at kigge efter et telefonanlæg med IP telefoni som det primære,
og ISDN linier som "option/udvidelse". Det går hurtigt i øjeblikket, og der
er mange muligheder for både hardware og hosted services.
Vil foreslå du kigger efter noget der bygger på åbne standarder, f.eks.
Asterisk, det bliver billigst i det lange løb.

Mvh
TKJ

Fra : Henning

Dato : 09-02-06 21:09

"Thomas Jensen" <tkj0206@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil foreslå du kigger efter noget der bygger på åbne standarder, f.eks.
> Asterisk, det bliver billigst i det lange løb.

Hej Thomas.

LG LDK24 understøtter både bylinier via IP samt IP telefoner. Det er også
muligt at køre netværk med andre via IP.

Henning

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-02-06 21:09

"Henning" <pxxc@laika.pc> wrote in message

> LG LDK24 understøtter både bylinier via IP samt IP telefoner. Det er også
> muligt at køre netværk med andre via IP.
>
> Henning

Hej Henning, du virker rimelig skarp mht. til dette anlæg, ligger du inde
med en manual af en slags til dette, der kan beskrive de tekniske
muligheder.

Jeg kender en der har et, og har bedt mig tjekke op på evt. udvidelses
muligheder.

Mvh

Kim

Fra : Henning

Dato : 14-02-06 20:52

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> muligheder.
>
> Jeg kender en der har et, og har bedt mig tjekke op på evt. udvidelses

Hej Kim.

Har ikke umiddelbart en manual af den slags men jeg vil da gerne hjælpe dig
med at finde ud af hvilke muligheder du har og hvad du har behov for.

Hvis det er en version 1 ( hvilket jeg tror det er ) så kan den håndtere op
til 4 x ISDN2. 10 digitale lokalnumre, 10 analoge lokalnumre samt 3
dectbaser med mulighed for tilslutning af 12 decthåndsæt. Voicekort med
voicemail, velkomstbeskeder, kø/svar samt menustyret omstilling. Ydeligere
er der mulighed for at køre netværk med op til 72 andre LG PABC'er.

Hvis du har flere spørgsmål så bare skriv

Henning