samsung SGH-E730
Fra : mig28

Dato : 17-01-06 19:40

Har lige købt denne telefon, undrer mig over at tallene på displayet -
når man taster et nummer ind -er så store, så der ikke kan stå 8 cifre
på een linie. Har forsøgt diverse tænkelige manøvrer for at ændre dette,
men det lykkes ikke. Var inde hos telekæden forleden, hvor ekspedienten
fortalte mig, at det godt kunne laves om, men at han ikke kunne huske
hvordan !! Er der nogen af jer, der ved det ??
VH Lise

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 19-02-06 04:10

ti 17 jan 2006 07:39:44p satte mig28 sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Er der nogen af jer, der ved det ??

Hvis det er som på alle de samsungmodeller jeg har siddet med så er tallene
store indtil der er så mange tal at de ikke alle kan være der hvorved
tallene automatisk bliver mindre men jeg ved det ikke.

Prøv det - det er gratis

Steven