MarathonX
Fra : Per Brølling

Dato : 15-01-06 11:33

Hej
jeg vil lige sige at jeg har fët et ny website
http://marathonx.dk
Siden giver et miniportræt af samtlige marathon OL VM og EM vindere.
Desuden over 500 marathon og ultraløberes meritter
M.V.H
Per Brølling

Fra : ks

Dato : 15-01-06 13:30

jeg synes det ser godt ud - ser frem til sitet bliver så kendt at det får et
andet look - syns det er synd alt det gode "drukner" i ( i mine øjne) et
lidt dårligt layout, men det er jo fakta der er spændende...
keep on working!!!!!
mvh
Kenneth