TDC skal man, eller skal man ikke,,,
Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-01-06 18:39

Jeg er meget usikker på om jeg frivilligt vil tage imod købstilbudet på kurs
382.
Hvis jeg undlader, og der er over de 90 % af aktierne der overdrages til
køberne, så vil de formodentligt tvangsindløse mine aktier, men til hvilken
kurs?
Vil det så stadig være til kurs 382?

Altså kan jeg lade stå til, og se om det lykkes dem at opnå de 90%?

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-01-06 21:04

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> hvilken kurs?
> Vil det så stadig være til kurs 382?
>
> Altså kan jeg lade stå til, og se om det lykkes dem at opnå de 90%?

TV-Avisen siger at ATP er enig med mig, i at tilbudet ikke er godtnok, så
jeg venter og ser,,

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-01-06 18:29

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> Hvis jeg undlader, og der er over de 90 % af aktierne der overdrages til
> køberne, så vil de formodentligt tvangsindløse mine aktier, men til

Jeg har spurgt min bankrådgiver, som har forhørt sig i deres fondsafdeling,
og svaret er, at såfremt det lykkes at opnå de 90%, så bliver det til
tilbudskursen, de vil tvangsindløse de sidste 10%.

Jeg glæder mig så over at ATP har samme mening som mig, nemlig at det er en
beder forplejning af invisteringen i TDC, at lade TDC forsætte med at være
børsnoteret.

Ivar Madsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-01-06 10:30

Ivar Madsen wrote:

> Jeg har spurgt min bankrådgiver, som har forhørt sig i deres
> fondsafdeling, og svaret er, at såfremt det lykkes at opnå de 90%, så
> bliver det til tilbudskursen, de vil tvangsindløse de sidste 10%.

Godt.. jeg sidder nemlig og lurepasser på nøjagtig det samme ;)

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-01-06 13:49

Peter Larsen skrev:

> Godt.. jeg sidder nemlig og lurepasser på nøjagtig det samme ;)

Og I er ikke alene :)