Hvad siger i til det her billed ?
Fra : Michael

Dato : 11-01-06 18:47

Hejsa

Nu ved jeg ikke om der er mange der skriver det ind i denne gruppe, da jeg
ikke kan se
så langt tilbage i beskederne, men min kærste er begyndt at male, og kunne
godt tænke mig at høre hvad i
mener om det maleri hun lige er blevet færdigt med, og om hvor meget sådan
et måske kan vuderes til, eller hvis
der er nogle steder på nettet hvor man kan sælge det eller lign. håber at i
lige vil se på det , jeg har uploadet billedet i
dk.binaer med overskrift : Fra dk.kultur.billedkunst

På forhånd tak

mvh

michael

Fra : Peter Westh

Dato : 11-01-06 20:19

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt tænke mig at høre hvad i
> mener om det maleri hun lige er blevet færdigt med

Tjah, det er meget feminint, kønt og dekorativt. Der er adskillige
boligindretningsbutikker her på Østerbro, København, hvor det ville falde
fint i tråd med udvalget af hæklede puder, håndfoldede papirlamper og
børnetøj. Adskillige glarmestre har også ting af samme skuffe stående. Jeg
ser det altså mere som en slags brugskunst end som et egentligt kunstværk
med noget på hjerte. Hvis din kæreste har det (noget på hjerte), skal der i
mine øjne arbejdes mere med motiv og tema, og tones lidt ned for det
dekorative.

MVH

Peter

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 12-01-06 20:01

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med noget på hjerte. Hvis din kæreste har det (noget på hjerte), skal der
> i mine øjne arbejdes mere med motiv og tema, og tones lidt ned for det

Jeg må give Peter ret. Og for den sags skyld sige at jeg har set "det"
maleri tusinde gange før. Malerier i den stil sælges f.eks. fra qxl.dk og
diverse butikker, i hvert fald i Odense.
Men ikke at det så er dårligt. Som nutidskunst interesseret og udøver siger
det mig nu ingenting. Men hvis din kæreste kan lide at male og nyder det hun
laver, er det vel godt nok. Hvis det er en karriere som proff. kunstner med
bredgade/islands brygge gallerier tror jeg hun bliver skuffet fælt.
Der mangler en "kant" i motivet og man kan se at hun ikke helt ved hvordan
farver og materialer skal bruges (et plus er at jeg ikke helt kan se om det
er skod lærred fra søstrene Grenes). Men det kan jo komme med øvelse :)

Hilsen
Steffen

ps: hvis noget af det jeg har skrevet fornærmer, så skal man huske at når
man viser et værk frem kommer kritikken, hvilket der da også blev spurgt
efter (den gode og dårlige) :)

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Anders

Dato : 12-01-06 21:47

Hvad hedder den "dk.binaer" gruppe helt præcist?

Jeg kan ikke finde den.

- Jeg har Cybercity som news-udbyder.

Mvh,
Anders

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-01-06 22:14

Anders skrev:

> Hvad hedder den "dk.binaer" gruppe helt præcist?

Den hedder "dk.binaer".

> Jeg kan ikke finde den.
> - Jeg har Cybercity som news-udbyder.

Du skal bruge Cybercitys server til *binære* grupper.
Den hedder vistnok *newsbin.cybercity.dk*
--
'rluf :·)

Fra : peter6715

Dato : 12-01-06 22:46

Nu ikke tabe modet.
Hils lige og sig det.
Det kan helt sikkert blive meget bedre med tiden.
Det ville da også være lidt for godt om hun allerede var den store mester.
Mal videre.
Og hun vil opdage nye muligheder med maleriet,
og så pludselig en skønne dag opnår hun kunstnerisk udtryk,
som man siger.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Anders

Dato : 14-01-06 23:26

> Du skal bruge Cybercitys server til *binære* grupper.
> Den hedder vistnok *newsbin.cybercity.dk*
> --
> 'rluf :·)

Tak, men nu har jeg ændret den til *newsbin.cybercity.dk* og hentet ALLE
grupper igen. Den er der stadigvæk ikke.
- og de binære grupper der ER der - ja, de indeholder ikke nogen beskeder -
som om Cybercity har valgt at "snyde" deres kunder for alt det binære
materiale hvadeenten det er fra USA eller DK....?

Nogle forslag?

Mvh,
Anders

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-01-06 23:45

Anders skrev:

> [...]
> beskeder - som om Cybercity har valgt at "snyde" deres kunder
> for alt det binære materiale hvadeenten det er fra USA eller DK....?

Der er gået tre døgn, og billedet er der ikke mere. De binære
servere gemmer vist kun billederne i cirka to døgn. Det gælder
også TDC, som jeg bruger.

--
'rluf :·)

Fra : Peter Westh

Dato : 15-01-06 00:10

"Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> beskeder - som om Cybercity har valgt at "snyde" deres kunder for alt det
> binære materiale hvadeenten det er fra USA eller DK....?

Jeg bruger selv Cybercity, og har ingen problemer. Dog indeholder dk.binaer
kun filer tilbage til 14/1, altså i går. Har du nulstillet listen over
nyhedsgrupper?

/P

Fra : Anders

Dato : 15-01-06 14:16

> Jeg bruger selv Cybercity, og har ingen problemer. Dog indeholder
> dk.binaer kun filer tilbage til 14/1, altså i går. Har du nulstillet
> listen over nyhedsgrupper?
>
> /P

Ja, jeg har nulstillet listen og dén gruppe er der simpelthen ikke????

Hvad hedder din news-server helt præcis?

Fra : Peter Westh

Dato : 15-01-06 23:26

> Hvad hedder din news-server helt præcis?

newsbin.cybercity.dk

/P

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 13-01-06 18:29

Steffen Sørensen wrote:
[...]
> farver og materialer skal bruges (et plus er at jeg ikke helt kan se om det
> er skod lærred fra søstrene Grenes). Men det kan jo komme med øvelse :)

Jeg er ikke hverken det ene eller det andet, så jeg skal ikke kunne sige
det, men mediet der bliver malet på(eller med) kan vel være ret
ligegyldigt for at skabe stor kunst, eller hvad? :)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://gorilla.dk

Fra : Michael

Dato : 14-01-06 15:23

super takker for jeres meninger alt kan bruges.. hun er igang med et nyt
billed man skal jo starte et sted, jeg sender et billed mere når hun er
færdig med det

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 24-01-06 22:27

Jeg kan ikke se noget billede kan det være et indstilnings problem eller
skal jeg bare have briller.

Henrik Schmidt