Hvor blev Nutrilett af?!
Fra : krede2002@hotmail.co~

Dato : 19-01-06 21:25

Hejsa. Jeg har tidligere brugt Nutrilett til at smide et par hurtige
kilo. Nu har jeg støvet samtlioge supermarkeder efter og kan ikke
finde det mere. Jeg ser Nupo overalt, men inegn Nutrilett. Er der
nogen, der ved, hvor man kan købe det henne??

Bedste hilsner Krede

Fra : Katjastrofen

Dato : 19-01-06 22:51

<krede2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Nu svarer jeg så ikke lige på spørgsmålet

Men siger... istedet.... :

Hvorfor ikke købe nupo... det er langt mere dokumenteret, samt der er
sikkert også meget mindre kalorier i.

Hvis du synes smagen... er.. ja mindre tilfredsstilende. - Var det måske
muligt at afprøve speasy [Samme koncept, bare med væsentligt flere
kalorier... sikkert for at få smagen lidt bedre]

mvh

Katja

Fra : krede2002@hotmail.co~

Dato : 19-01-06 23:31

Fodi jeg synes Nutrilett smager bedre...
Hilsen krede

Fra : peet_dk

Dato : 22-01-06 20:51

> Fodi jeg synes Nutrilett smager bedre...

*kan ikke huske hvad nupo indeholder*

Men hvorfor ikke bare lave sit eget? Dvs. noget proteinpulver og fiberpulver
(må man kunne få) Også bare tage en vitaminpille og omega-3 ved siden af...

(tjek priserne på nettet mht. proteinpulver - der er mange penge at spare i
forhold til at købe det i føtex e.l.)

Fra : EnjoyNews

Dato : 24-01-06 01:07

[...]

Hejsa

Jeg fandt Nutrilett på denne side :
http://www.bodyman.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=1887

Kh Heidi

Fra : krede2002@hotmail.co~

Dato : 24-01-06 21:38

Tusind tak, Heidi.
Har også fundet ud af, at det sælges i Sverige.

Bedste hilsner - Krede