Hvad kan man drikke?
Fra : Christian Madsen

Dato : 05-01-06 21:13

Jeg er netop begyndt på en slankekur, ikke noget vildt, vil bare gerne tabe
mig 3 - 5 kilo. Mit problem er/var at jeg drak meget sodavand. Nu efter jeg
er begyndt på kuren drikker jeg kun vand, men der er sq ikke noget mere
kedeligt end vand. Er der nogen der har nogen tips til hvad man kan drikke i
store mængder som man ikke tager voldsomt på af?? Gerne noget med lidt smag
i???

Fra : Lisbeth

Dato : 05-01-06 22:20

Jeg drikker selv light saftevand og light cola...det tager jeg ikke på
af. Hvor sundt det så er kan vel diskuteres ;)
vh L

Fra : Sabina H.

Dato : 05-01-06 22:39

Christian Madsen wrote:
> [...]
> nogen tips til hvad man kan drikke i store mængder som man ikke tager
> voldsomt på af?? Gerne noget med lidt smag i???

jeg drikker light sodavand.... light saftevand og lignende kan også
bruges...
normalt anbefaler de at man kun drikker ½ liter af den slags om ugen, men
den nærmeste forklaring jeg er faldet over er at man ved at drikke den slags
vænner sig til søde drikke og det er jo ikke hensigtsmæssigt*G*

jeg har helt skåret almindelig sukkerholdig sodavand ud af min kost, og har
faktisk tabt mig i processen..... det største problem er overgangen mellem
almindelig og light, for light smager i starten som at stikke tungen ud af
vinduet ;)
men tro mig, man vænner sig til det, og efter en tid smager den
sukkerholdige faktisk kvalm....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-01-06 22:54

After serious thinking Christian Madsen wrote :
> [...]
> store mængder som man ikke tager voldsomt på af?? Gerne noget med lidt smag

Jeg har drukket både 1 og 2 liter light sodavand om dagen uden at det
har påvirket vægttabet noget særligt så det kan du formentlig roligt
drikke.

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-01-06 23:05

Christian Madsen skrev den 05-01-2006 21:12:
> [...]
> store mængder som man ikke tager voldsomt på af?? Gerne noget med lidt smag

Du kan komme noget friskpresset citron og lidt flydende sød i dit vand,
så har du en god lemonade

Jeg har ladet mig fortælle, at agurkestykker også kan være et hit i
vandet. Vandet kommer godt nok til at smage af agurk, men det vist
også meningen.

Du kan jo selv eksperimentere med forskellige frugter og grønsager.

mvh

Carsten

Fra : peet_dk

Dato : 06-01-06 13:50

"Christian Madsen" <svar@venligsther.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har nogen tips til hvad man kan drikke i store mængder
> som man ikke tager voldsomt på af?? Gerne noget med lidt smag i???

Te/kaffe? Jeg plejer at drikke vand i skolen, også kaffe om eftermiddagen.
Om aften plejer jeg så at drikke te uden koffein (hvis jeg driker noget,
andet en slurk vand)

Køb noget sødemiddel, så smager det udemærket. Men tror nu heller ikke det
er det sukker man putter i kaffe/te der feder :)

Fra : Katjastrofen

Dato : 06-01-06 15:22

"peet_dk" <peetno@spampeet.dk> skrev i en meddelelse
Men tror nu heller ikke det
> er det sukker man putter i kaffe/te der feder :)

Altså, nu bliver jeg så nok lidt spydig. - Men det er vel heller ikke de to
vingummier, eller den enkle småkage. - eller striben med rigtig mayonnaise
eller eller alt andet i meget små mængder.

Fordi jow, det er også sukkeren i kaffen man bliver fed af.

Selvfølgelig skal man overveje, om man vil skære "alle livets glæder væk" -
Man man skal nu ikke snyde sig selv med at sige, at ting i små mængder ikke
tæller med i det store regnskab.. - For det hele tæller - desværre. - Også
det man spiser om søndagen :)

mvh

Katja, som hverken drikker kaffe, te, men saftevand og vand :)

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 07-01-06 13:57

Jeg blander AC juicen fra Aldi eller deres iste med danskvand - ca ½ af
hver. Især blandingen med juice giver samme smag som appelsinsodavand.

VH BA

Fra : Christian Madsen

Dato : 08-01-06 17:13

til alle, tusind tak for hjælpen. jeg har erfaret at faxe kondi light smager
99% som alm. faxe kondi