Epileptical trainer
Fra : Jannie Hougaard Knud~

Dato : 02-01-06 14:15

Er der nogen der har erfaring med den såkaldte epileptical trainer ?

Overvejer at købe en når jeg skal træne min krop efter min fødsel.

Men da den er rimelig kostbar vil jeg ikke købe den, hvis den ikke har den
effekt jeg ønsker.

Kan læse den bl.a.træner baller, lår, mave, ryg og arme.

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-01-06 15:09

Jannie Hougaard Knudsen skrev den 02-01-2006 14:14:
> [...]
> effekt jeg ønsker.
>
> Kan læse den bl.a.træner baller, lår, mave, ryg og arme.

Tror du, at du er villig til at bruge tiden på træning?

Prøv at starte med gåture (altså ikke dem med barnevognen, men fx
powerwalking).
Når du gennem et stykke tid har gennemført tiden til træningen, så kan
du overveje at anskaffe dig dette hjælpemiddel.

For husk: Det er ikke anskaffelsen af hjælpemidlet som træner dig. Men
brugen af den!

mvh

Carsten

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 02-01-06 17:33

"Jannie Hougaard Knudsen" <jannie@knudsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring med den såkaldte epileptical trainer ?

Nu ved jeg ikke hvad den koster, men under alle omstændigheder kan du
sikkert købe ganske mange måneder i et fitness-center for de samme penge, og
der mulighederne for alsidig træning med vejledning uendeligt meget større.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Tænk hvis man kunne nøjes med at citere det man svarer på... og svare under
det man svarer på.

Fra : Sabina H.

Dato : 02-01-06 19:20

Mikkel Gybel Jensen wrote:

> [...]
> sikkert købe ganske mange måneder i et fitness-center for de samme
> penge, og der mulighederne for alsidig træning med vejledning

næppe ;) man kan få en ellipsetræner til omkring 600 kr i netto ;) hvor bare
en måned medlemsskab i vores lokale fitnessklub koster ca det samme ;)

når det er sagt, jeg har haft en ellipsetræner og har faktisk været glad for
den.... det er en god måde at konditionstræne på i den mørke tid, men når
lyset er der, foretrækker jeg klart at komme udenfor....

jeg følte ikke den strammede op som man måske kunne forvente, men den er
somsagt en god konditionstræner og man får gang i kroppen ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Dan

Dato : 02-01-06 23:40

Jeg blev faktisk overrakset så godt jeg kunne lide ellipsetræneren den
periode jeg var i fitnesscentret - meget mer ene løbebåndet. Gang og ellipse
supplerer hinanden rigtig godt synes jeg og nu hvor det er mørkt er det
endda ret hyggeligt at smække en film på og ellipsere deruad.

hilsen

Dan

Fra : Jannie Hougaard Knud~

Dato : 03-01-06 13:35

Da jeg skrev dette, var jeg ikke klar over at Netto havde en på tilbud, og
da jeg var ude at handle senere på dagen, så jeg den i butikken. Og med
hjem, skulle den selvfølgelig.
Den er lavet af noget rimelig godt materiale, den er robust og slidstærk,
ikke sådan noget TV Shop pindebrænde.

Jeg har allerede været oppe på den adskellige gange, men min gravide mave
gør dog pt, at jeg ikke bare kan tonse derud af.

Fitness center er okay, men det er bare ikke den løsning for mig, fordi jeg
nu skal passe et lille spædbarn, og derfor ikke har mulighed for at tage
afsted når jeg får lyst.

Med klart skal Elliptical traineren da kombineres med gode barnevogns gåture