Petaforce (Petasites)
Fra : Sten Larsen

Dato : 25-12-05 23:43

Hvis man læser "Den lille doktor" af Dr. Vogel fra 1987, får man det indtryk
at Petaforce nærmest er et mirakelmiddel mod bla. kræft i leveren. Jeg har
nu brug for et mirakelmiddel som dette til en ven. Men ved nærmere
efterforskning viser det sig at Petaforce ikke fås i Danmark, og en
naturhelbreder i Tyskland fortæller mig nu at midlet er gået ud af
produktion.
Petaforce var oprindeligt nogle dråber. Ved søgning på nettet kan jeg finde
Petaforce i kapsler, fra USA, Canada og Sverige, men er lidt nervøs for at
det ikke er samme produkt som Petasites-dråberne, som Dr.Vogel omtaler. Også
fordi man i Tyskland siger at det er gået ud af produktion. Der står godt
nok at de er udvundet af samme urt, men . . . . !
Ved du noget om Petasites/Petaforce?
/StenL

Fra : GB

Dato : 26-12-05 11:04

"Sten Larsen" <sl@troppuseciffo.dk> wrote in

> . . ! Ved du noget om Petasites/Petaforce?

Det er i hvert tilfælde IKKE et mirakelmiddel - ikke en gang et middel -
mod cancer i leveren. Desværre, det ville ellers have været fantastisk. Og
så ville det have været alment kendt og anvendt af lægerne.

GB

Fra : Sten Larsen

Dato : 26-12-05 13:24

> Det er i hvert tilfælde IKKE et mirakelmiddel - ikke en gang et middel -
> mod cancer i leveren. Desværre, det ville ellers have været fantastisk. Og
> så ville det have været alment kendt og anvendt af lægerne.

Jeg ved godt at der ikke findes mirakelmidler, men jeg har ellers stor
tiltro til hvad dr.Vogel har skrevet i sine bøger. Han skriver heller ikke
at det er i mirakelmiddel mod kræft, men at det har en regenererende(?)
virkning på leveren. Og man vil jo prøve alt, der måske bare har en lille
positiv virkning på en kræftsygdom, med håb om en helbredelse, som dr.Vogel
beskriver det.
Så ved nogen hvor det muligvis kan skaffes?
/SL

Fra : GB

Dato : 26-12-05 18:19

> [...]
> tiltro til hvad dr.Vogel har skrevet i sine bøger. Han skriver heller
> ikke at det er i mirakelmiddel mod kræft, men at det har en

"Dr." i Tyskland, Østrig og Schweitz svarer til en kandidatgrad her i
Danmark. Vogel er iøvrigt rent lægefagligt præget af sit tilhørsforhold
til Jehovas Vidner, og bygger næsten udelukkende på gammel folkemedicin.

> Og man vil jo prøve alt, der
> måske bare har en lille positiv virkning på en kræftsygdom, med håb om
> en helbredelse, som dr.Vogel beskriver det.

Ja, min søster døde også af kræft med svære, konstante smerter, efter at
have brugt en stor bunke penge på meget velrenommerede kvaksalvere -
heriblandt Eva Lydekings "mentor", Suzette van Hauen. Jeg vil nødig virke
som en lyseslukker, men når det drejer sig om en konstateret levercancer,
går det oftest meget hurtigt, og jeg har aldrig hørt om nogen, der er
kommet sig.

Jeg føler med jer, og håber det bedste.

Fra : Sten Larsen

Dato : 27-12-05 22:00

Jeg mener at mit spørgsmål var klart nok formuleret. Så skal jeg nok selv
drage konklutionerne.
/SL

Fra : Preben Kaas

Dato : 22-01-06 17:09

On Sun, 25 Dec 2005 23:43:04 +0100, "Sten Larsen"
<sl@troppuseciffo.dk> wrote:

> [...]
>fordi man i Tyskland siger at det er gået ud af produktion. Der står godt
>nok at de er udvundet af samme urt, men . . . . !

Hej Sten
Hvis du ikke allerede har fundet ud af et eller andet, så prøv at
kigge ind på
http://home.worldonline.dk/isl45853/Petasitesxx.html

mvh
Preben