Indretning af Guramiakvarie
Fra : Malene Højkjær

Dato : 12-01-06 14:00

Hejsa!

Jeg er i den heldige situation at have fået 6 guramier i forskellige farver
og str. der er to blå, en guld og tre flammefarvede. I str fra 1½ - 6 cm.
Nu vil jeg bare høre jer andre akvariemennesker, hvilken indretning som er
bedst til den type fisk, samt om der er andre ting jeg skal tage forbehold
til.
Hvad med yngel i fangenskab? Er det overhovedet muligt, og hvordan kan jeg
hjælpe dem til det??
Til sidst, vil jeg høre om der er andre arter, man kan sætte dem sammen med,
når man indretter sig, uden at stresse dem?

Fra : Niels Christoffersen

Dato : 12-01-06 15:57

"Malene Højkjær" <malhoj@ishoejby.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
med,
> når man indretter sig, uden at stresse dem?

Hej Malene
Google er din ven:
http://www.flyvefisken.dk/vejledninger/dv%C3%A6rg_gurami.htm
http://akva-net.hjem.myinternet.dk/gouramiblue.htm