Bog klub ?
Fra : Anne

Dato : 18-01-06 07:25

Hej

Ved ikke om jeg spørg i den rigtige gruppe
men nu prøver jeg lige ?
Er der nogen herinde der ved noget om der
er en bog klub i Skanderborg ?
Tænker på hvor man mødes og snakker om
de bøger man har læst og sammen finder
bøger at læse ??

Med venlig hilsen
Anne.

Fra : Nette

Dato : 18-01-06 10:29

"Anne" skrev

> Ved ikke om jeg spørg i den rigtige gruppe
> men nu prøver jeg lige ?
> Er der nogen herinde der ved noget om der
> [...]

Måske ved biblioteket noget?

Nette

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 18-01-06 10:59

Anne skrev:
> [...]
> Er der nogen herinde der ved noget om der
> [...]

Som Nette foreslår, burde din lokale bibliotekar vide
det. Men du kan jo også prøve at spørge i gruppen:

dk.kultur.litteratur

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt