java jni og pointer
Fra : thomas

Dato : 15-12-05 11:29

Hej

Jeg prøver at få lavet en java pakke med nogle funktioner fra en dll fil.

Her er jeg kommet på et problem som jeg ikke med mine c og java evner
kan finde ud af.

jeg har en funktion som denne

int OpenTest(char *buffer)

hvis jeg skal lave en java native function hvad gør jeg så med pointer ?

er der en som kan forklare mig lidt om det.

håber i forstår hvad jeg prøver på at gør.

Mvh
thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-12-05 16:56

thomas wrote:

> [...]
> pointer?
>
> er der en som kan forklare mig lidt om det.
>
> håber i forstår hvad jeg prøver på at gør.

Ja, hvad er det præcist du prøver at gøre? Vil du have at Java kode
skal kunne kalde OpenTest? Det ville nok være en del nemmere at sige
hvordan det skal gøres, hvis du fortalte hvad OpenTest skal gøre. Det
har meget at sige for hvordan man implementerer JNI koden.

--
PeKaJe

When you learn how to program, we'll worry about compiling your code. Until
then, we'll just point and laugh. -- High opinions of X.CPP

Fra : thomas

Dato : 16-12-05 08:57

Peter Jensen wrote:

> [...]
> hvordan det skal gøres, hvis du fortalte hvad OpenTest skal gøre. Det
> har meget at sige for hvordan man implementerer JNI koden.

Tak for din response men jeg har løst det.

thomas