Nogen med erfaring med www.myjavaserver.co~
Fra : Janus

Dato : 28-11-05 15:19

Hej NG!

Jeg har lige tilmeldt mig www.myjavaserver.com, så jeg kan deploye mit
jsp-tingeltangel og dermed lade andre nyde godt af mine utrolige evner
(ehm...). Jeg tænkte på, om der er nogen der ved, hvordan, om muligt,
man gør, således man som bruger ikke kan se rooten i browseren? Evt bare
redirect til en specifik HttpServlet.

Det er måske lidt off-topic, men prøver alligevel her..

På forhånd undskyld,

Janus

Fra : Soren (News)

Dato : 28-11-05 15:58

Janus <nospam@nomail.com> writes:

> [...]
> bare redirect til en specifik HttpServlet.
>
> Det er måske lidt off-topic, men prøver alligevel her..

Proev at uploade en index.jsp fil. F.eks. med inhold som viser din
servlet ala.:

-- index.jsp --

<jsp:include page="MinHttpServlet"/>

--

Mvh,
Soren

Fra : Nicolaj

Dato : 01-12-05 21:13

"Janus" <nospam@nomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> redirect til en specifik HttpServlet.
>
> Det er måske lidt off-topic, men prøver alligevel her..

Du kunne også bare give adressen direkte til din servlet:

http://www.myjavaserver.com/servlet/.

/Nicolaj