en linie
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 26-11-05 15:47

Hej

Jeg har et JPanel med et boxlayout hvor jeg tilføjer en række knapper.
Nu ønsker jeg at adskille nogle af disse knapper med en streg, men kan
ikke lige finde en smart måde at gøre det på.

Altså: findes der en smart måde at tegne en enkelt streg på i et boxlayout?

Bemærk at jeg ikke ønsker nogle avancerede forslag. Dem kan jeg sagtens
selv finde på. Det jeg gerne vil vide er om der findes en enkel måde at
gøre det på (i stil med at bruge Box.createRigidArea hvis man skal bruge
et ekstra mellemrum mellem componenterne).

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen

Fra : Michael Banzon

Dato : 27-11-05 21:07

Thomas Bendsen wrote:
> Jeg har et JPanel med et boxlayout hvor jeg tilføjer en række knapper.
> Nu ønsker jeg at adskille nogle af disse knapper med en streg, men kan
> ikke lige finde en smart måde at gøre det på.

Kunne javax.swing.JSeparator være en mulighed??

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 29-11-05 21:55

Michael Banzon wrote:

> Kunne javax.swing.JSeparator være en mulighed??

Hej Michael

Det ligner lige præcis det jeg efterspurgte. Tak.

MVH Thomas Bendsen