Begynder guide?
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 08:38

Hey!

Jeg er så småt startet på Visual Basic... Har kigget lidt på et par guides
på udvikleren.dk, og har da også fået lavet en webbrowser. Men savner lidt
en begynder guide der lige som giver lidt mere all around viden. Synes de
guides på udvikleren er rimelig meget copy paste...

Nogen der kender et godt sted at starte?

Kan da lige nævne jeg har arbejdet med html, php samt mysql før...

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Jørgen Chr. Larsen

Dato : 23-01-06 17:22

Hej

Jeg kom selv i gang med bogen "Grundlæggende programmering med Visual Basic
6.0" og ISBN: 87-7900-034-7

Jeg syntes det er en god bog at starte med

Mvh.
Jørgen Chr. Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-06 08:22

Hey!

> Jeg kom selv i gang med bogen "Grundlæggende programmering med Visual
Basic
> 6.0" og ISBN: 87-7900-034-7
>

> Jeg syntes det er en god bog at starte med
Oki takker.... Den vil jeg da lige kigge lidt på så...

Mvh
Aksel Spandet