Exit program komando??
Fra : Ingelsen

Dato : 29-12-05 15:09

Helt svedt ud, hvordan er det nu lige man skriver exit program??

Jeg mener man kan skrive Exit Sub for at gå ud af rutinen.
Men hvad er det man skriver hvis den skal Quite programmet??

Exit ??

Har brugt det mange gange før, men helt blank..

Hilsen jan

Fra : StoneWare

Dato : 29-12-05 15:27

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvad er det man skriver hvis den skal Quite programmet??
>
> Exit ??
>
> Har brugt det mange gange før, men helt blank..

Unload Me.................

Fra : Ingelsen

Dato : 29-12-05 15:38

takker.....

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-05 00:41

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> "Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse

"End" kan bruges med fordel, så ligger det ikke længere og roder i Task
manager

Fra : Benny Andersen

Dato : 30-12-05 10:42

On Fri, 30 Dec 2005 00:41:24 +0100, "Karsten Madsen" <km i dk> wrote:

>"End" kan bruges med fordel, så ligger det ikke længere og roder i Task
>manager

Lidt googling antyder at denne præ OLE løsning ikke er tidsvarende:
http://kortlink.dk/2af4

--
Mvh Benny Andersen