Nemt prog. til at lave bannere?
Fra : Morten

Dato : 28-12-05 00:30

Hej

Jeg ved intet om flash og skal blot lave et par flash-bannere til en side
.... hvilket program er nemmere at gå til, så jeg ikke behøver at sætte mig
ind i alt for meget?

/Morten

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 30-12-05 18:33

Morten wrote:
> [...]
> .... hvilket program er nemmere at gå til, så jeg ikke behøver at sætte mig

Swish-programmerne er vist en mulighed:

http://www.swishzone.com/

Jeg kender dem ikke, men de nævnes af og til her i gruppen.

/Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 09:08

"Andreas Kleist Svendsen" <andreaskleist@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Swish-programmerne er vist en mulighed:
>
> http://www.swishzone.com/
>
> Jeg kender dem ikke, men de nævnes af og til her i gruppen.
>
> /Andreas

Swishmax er ganske udemærket og let at gå til - hvis det virkelig skal være
let, så er det her en mulighed: http://www.anim-fx.com/ - det kræver absolut
intet kendskab til Flash, man vælger bare et design og skriver sin tekst i
et tekstfelt, så klarer programmet resten.