Ændring af Kassekredit.
Fra : Michael Weber

Dato : 21-12-05 22:36

Hej Joan.

Da jeg netop er blevet ansat hos gr3 a/s i Herning som programmør,
vil jeg i den forbindelse godt have ændret min kassekredit.
Jeg ringede Fredag d. 16/12, men fik desværre en anden rådgiver i røret, da
du
ikke var til at træffe.
Det var meningen jeg skulle have ringet Mandag d. 19/12, hvilket jeg
desværre ikke fik tid til, da
det var første dag på mit nye arbejde samt pendling frem og tilbage (tak
skæbne :).

I den forbindelse fik jeg en midlertidig forhøjelse af min kassekredit på
1000 kr.
Mit problem er at jeg ikke rigtig for noget løn at snakke om her til d.
31/12, grundet
jeg jo lige er startet samt helligedagene.
Hvis det er muligt vil jeg gerne have hævet min kassekredit med 9.000 kr, så
jeg samlet set
har fået den forhøjet med 10.000 kr i December, således jeg penge til næste
måneds regninger o.s.v.
Og jeg vil gerne have lavet en afvikling af den samlede kredit med 5.000 kr.
pr. måned, startende fra
1. Februar hvor jeg får min første fulde løn.
I forlængelse af min ansættelse, regner jeg med at flytte til Herning og vil
derfor have behov for at blive tilknyttet
Jyske Bank afdelingen i Herning. Så vidt jeg ved er det noget I internt gør
eller skal jeg selv kontakte jeres afdeling i Herning, når den tid kommer ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 00:35

On Wed, 21 Dec 2005 22:35:56 +0100, "Michael Weber"
<michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> [...]
>eller skal jeg selv kontakte jeres afdeling i Herning, når den tid kommer ?

Jamen tilykke med det nye arbejde...

Men hvad har det lige med flash at gøre?? Ud over at du måske skal
arbejde med det hos gr3...

Fra : Frederik Sunne

Dato : 22-12-05 11:11

Jan Larsen wrote:

> Jamen tilykke med det nye arbejde...
>
> Men hvad har det lige med flash at gøre?? Ud over at du måske skal
> arbejde med det hos gr3...

No shit Sherlock!
Det er jo tydeligvis en fejl. Det sker for den bedste.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 08:07

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Joan.
>
> Da jeg netop er blevet ansat hos gr3 a/s i Herning som programmør,

Stakkels gr3 - de har ansat en programmør der ikke engang kan finde ud af at
sende en e-mail!

Fra : Michael Weber

Dato : 23-12-05 16:01

"Skovge" <webmail_snabela_atomicdata.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Stakkels gr3 - de har ansat en programmør der ikke engang kan finde ud af
at
> sende en e-mail!

Note to self :

måske jeg skulle tage et PC-kørekort ? :P

Med venlig hilsen
Michael Weber