fla fil med dalende sne?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-12-05 11:17

Hej folkens - jeg har lige brug for - lynhurtigt - at strikke noget flash
julekort sammen - dertil har jeg brug for noget dalende sne -

Er der nogen som ligger inde med et link til en fla fil med noget dalende
sne, eller en fil som de vil dele med mig?

Mvh

KA

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-05 08:03

Sure - har sendt den til dig, glædelig jul!