Flash som preloader til graffik på siden!?~
Fra : Esben Andersen

Dato : 09-12-05 16:46

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en preloader til
min side??

Den skal være lavet sådan at den preloader alle mine
baggrundsbilleder til siden, og så når de er loadet sender
clienten videre til min forside - hvor mine baggrundsbilleder
allerede er loadet...

Dette ønsker jeg for at man ikke skal sidde og vente på at de
popper op en af gangen og for at jeg kan bruge lidt tungere
billeder...

jeg har ledt over alt på nettet... Så hvis der er nogen der har
en god guide eller selv vil hjælpe mig vil jeg gerne høre fra dig
:)

evt pr. mail

mvh Esben Andersen aka. esovan
webmaster@esovan.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 09-12-05 21:30

Esben Andersen <esovan@gmail.com> wrote:

> evt pr. mail

Ideen med nyhedsgrupper er at alle for noget ud af det!

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Esben Andersen

Dato : 10-12-05 14:36

Henrik Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> Ideen med nyhedsgrupper er at alle for noget ud af det!

JA det er rigtig nok... man hvad synes du selv det er værd at
poste det?
Det hjælper jo hverken mig eller nogen anden, og resten af dine
posts her inde på siden kan heller ikke bruges til noget... tag
lige og tænk før du poster!

Fra : Carlsen

Dato : 10-12-05 23:54

Esben Andersen wrote:
[snip] og resten af dine
> posts her inde på siden kan heller ikke bruges til noget... tag
> lige og tænk før du poster!

Jeg lurede lige på nogle af Henriks seneste posts - der er da mange som kan
bruges til noget ;)

-LC

--
"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 11-12-05 02:54

Carlsen <carlsens@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> [snip] og resten af dine
>
> Jeg lurede lige på nogle af Henriks seneste posts - der er da mange som kan

Takker
--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : MipZhaP

Dato : 24-12-05 23:19

For pokker da, tag lige en slapper, Esben spurgte om hjælp til noget, og så får
han smidt noget sludder i hovedet.

Han skrev altså "evt." pr. mail, dvs. at han jo ikke mente det SKULLE være over
mail.
Jeg tager godt nok Esben i forsvar, for efter at Henrik skriver at meningen med
at poster herinde er så folk kan få noget kreativt ud af det, hvori at jeg ik
vil kalde det særlig behjælpeligt for andre at der står sådan en kommentar. Og
Carlsen, Esben snakkede jo ikke om andre posts, men lige netop den enkelte af
Henriks. Så det er bedøvende ligegyldigt hva Henrik har skrevet i hans seneste
posts.

No offence, synes bare ik Esben blev behandlet særlig pænt der.

Mvh. Marc Poulsen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 25-12-05 15:02

MipZhaP <mipzhap@mipzhap.dk> wrote:

> For pokker da, tag lige en slapper, Esben spurgte om hjælp til noget, og
> så får han smidt noget sludder i hovedet.

Det er ikke noget sludder! Læs længere ned hvad min pointe med
kommentaren (ikke forbuddet! - så tag evt. selv en slapper) var!

> [...]
> at meningen med at poster herinde er så folk kan få noget kreativt ud af

Hvor læser du det?

>hvori at jeg ik vil kalde det særlig behjælpeligt for andre at der står
>sådan en kommentar.

Min kommentar er lige så meget rettet mod dem der måske overvejer at
svare pr. mail. Det kan læses som et ønske om at folk svarer offentligt
således at ikke bare spørgeren lærer noget. Det er for mig at se en af
styrkerne ved newsgroups. Det er altså ikke meningen at de skal bruges
som en art gratis personlig hotline!

>Og Carlsen, Esben snakkede jo ikke om andre posts, men lige netop den
>enkelte af Henriks.

Gider du ikke godt at læse indlæggene før du kommenterer dem?!

--
Venlig hilsen Henrik Rasmussen

Fra : AlxZak

Dato : 21-01-06 23:49

Hej Esben.

Hvordan henter du dine billeder ind?
Er det eksterne jpg billeder eller har du importeret dem ind i
flash-biblioteket ?
Jeg har et par forslag, men skal lige høre hvordan du har gjort :)

Venlig Hilsen
Alex Zakrisson