Hvor ligger man intro filen henne?
Fra : Monty

Dato : 05-12-05 22:37

Jeg har lavet en lille intro film i flash. Hvor placeres man den henne? Det
er mennigen at når man kommer til siden så er det det første man ser. med
mulighed for at slå den fra. Skal den gemmes som index filen eller hvor
placere man sådan en henne i sit webdokument?

Monty

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 06-12-05 00:56

Monty <diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> mulighed for at slå den fra. Skal den gemmes som index filen eller hvor
> placere man sådan en henne i sit webdokument?

Du kan tænke på den Flashfilm som du vil placere på din hjemmeside som
på et billede du vil placere på din hjemmeside.
Hvis man skal se Flashfilmen som det første, så skal den ligge på din
forside (den der _skal_ hedde index.html).
For at dine besøgende skal kunne springe intro'en over skal du placere
en knap i din Flashfilm med et link til den side man skal gå til efter
introen.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Solvang

Dato : 07-12-05 11:57

"Henrik Rasmussen" <henrikrfjernes@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis man skal se Flashfilmen som det første, så skal den ligge på din
> forside (den der _skal_ hedde index.html).

flashen skal da ikke hedde index.html...

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 07-12-05 23:26

Solvang <solvang@paradisFJERN.dk> wrote:

> flashen skal da ikke hedde index.html...

Næ... det skriver jeg da heller ikke.
--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen