Nyeste udvikling hvad angår 3D-H byggemeto~
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 27-12-05 02:35

Hi
Jeg ved der på webbet og på usenet er en voksende gruppe der spændt
venter på nye tiltag og nye visioner med hensyn til 3D-Honeycomb
metoden --- også her i gruppen har i jo været så venlige at sende
både personlige positive respons og når der har været detaljer der
har været lidt svære at forstå, har der jo også her været debat.
Jeg kan derfor med glæde fortælle at jeg tidligere på året blev
bedt om at skrive en artikel i et større arkitektur magazin, et
magazin hvor artiklerne først står på kinesisk og derefter i den
oprindelige engelske udformning.
På samme måde blev mine nær 5000 ord der beskriver næsten alle
aspekter ved metoden først oversat til kinesisk og sat sammen med den
oprindelige engelske text samt 5 rimelige tegninger, 10 fulde sider med
grafiken pænt placeret uden at virke overskyggende , ---- Artiklen er
nu publiceret i et digert flot arkitektur/ingenør magazin som bliver
distruberet i det meste af verden , se det er nok det største
fremskridt for metoden i år ,men alene bare muligheden for at få
offentligjort en grundig teknisk beskrivelse samt visionerne om hvad en
sådan kan komme til at betyde både indenfor arkitektur, produktion og
vores måde at opfatte , tja det måtte jeg få gjort i Kina i danmark
ville jeg næppe have en chance.

Check et ikke videre godt foto af en side med kinesisk skrift og et agf
mine genkendelige 3D-H bygnings fundamenter ;

http://home20.inet.tele.dk/h-3d/kineserier.jpg

Og vil du læse artiklen kan du læse den på engelsk her, men med lidt
andre bygnings eksempler end kineserne brugte ;

http://home20.inet.tele.dk/h-3d/

Per Corell