glædelig jul :-)
Fra : Tournesol

Dato : 21-12-05 18:48

Hejsa

Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul

Jeg går stadig og håber på lidt mere sne det ville pynte på julen

Knus Henriette

Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 23-12-05 19:35

Glædelig jul da også herfra Østersøens Perle.... Bornholm (-:

--
Kent(-:

Sne, ja DET havde været dejligt med lidt sne...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 24-12-05 00:07

Tournesol skrev:
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Jeg går stadig og håber på lidt mere sne det ville pynte på julen

Og Glæde Jul til alle herinde fra det sydligste af Lolland

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-12-05 18:40

On Wed, 21 Dec 2005 18:48:26 +0100, "Tournesol"
<bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul

ILM

>Jeg går stadig og håber på lidt mere sne det ville pynte på julen

Det er altså bare lidt "træls" med den der sne i kørestol

Fra : Leonard

Dato : 28-12-05 19:54

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Det er altså bare lidt "træls" med den der sne i kørestol

Pjat, det er bare et spørgsmål om de rigtige hjul, lidt gå-på-mod og
så blive indendøre til det er tøet væk på lørdag )

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-12-05 10:15

On Wed, 28 Dec 2005 19:54:23 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Pjat, det er bare et spørgsmål om de rigtige hjul, lidt gå-på-mod og
>så blive indendøre til det er tøet væk på lørdag )

Selv pjat med dig.... Men det er problematisk når man ikke kan
komme ud til sin bil fordi der er sne på stisystemet og man ikke kan
få liften ned pga. sne - eller køre ned af nedkørslerne etc. etc.....

Fra : Leonard

Dato : 29-12-05 10:36

> [...]

>komme ud til sin bil fordi der er sne på stisystemet og man ikke kan
>få liften ned pga. sne - eller køre ned af nedkørslerne etc. etc.....

Ja, det er ikke sjovt, men kan du ikke bare blive indendøre indtil på
lørdag?

Hvis jeg ellers havde troet på advarslerne om at hele landet ville
være lukket i dag, så havde jeg købt ordentligt ind i tirsdags. Nu
ligger her kun 4-5 cm sne og jeg skal til fys om en time. Heldigvis
bruger jeg jo manuel kørestol og har lige fået en ny Wolturnus med
nogle rigtig gode dæk, så med et par varme handsker, så skal jeg nok
komme ud til bilen. Min lift er heldigvis også fri for diverse
klapper, der skal slå ned når den rammer jorden, dem har jeg pillet af
allesammen for flere år siden (faktisk da liften var helt ny), så jeg
skal også nok komme ind i bilen. Oliefyret er lige blevet renoveret så
det fjerner nok al sne og is på ruderne. Og når først motoren er
startet, så er min bil jo en VW Transporter Syncro, dvs. med
4-hjulstræk, så selvom sneen skulle blive ved med at falde, så klarer
den såmænd også 50 cm høje driver

Men jeg kan godt se problemet for jer i elkørestole, store baglifte og
baghjulstrukken Ford Transit, I må jo bede om hjælp fra venner og
bekendte når naturen viser hvidt. Og så glæde jer over at det kun
varer et par dage.

Fra : Lotte M

Dato : 28-12-05 23:14

Karsten Jensen skrev:

> ILM

Også herfra!

> Det er altså bare lidt "træls" med den der sne i kørestol

Du skal bare have en permobilstol, så går det som en leg (7-9-13)

Mange hilsner
Lotte M

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-12-05 10:16

On Wed, 28 Dec 2005 23:14:21 +0100, Lotte M <post@lotte-m.dk> wrote:

>Du skal bare have en permobilstol, så går det som en leg (7-9-13)

Roltec'en kan da nu ellers klare en del *S*