Hejsa se her
Fra : Pyrus

Dato : 19-12-05 13:22

ANG min datter hun har en børneopsparing der står i hindes naven og i
hindes mor´s og hindes mor siger at det er penge hun skal ha kan
moren bare gå ned og hæve dem ???? den er spæret til hun er 18 år

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://www.spittie.dk/
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php

Fra : Kim

Dato : 20-12-05 10:11

On Mon, 19 Dec 2005 13:21:44 +0100, "Pyrus" <jenskoch@webspeed.dk>
wrote:

>ANG min datter hun har en børneopsparing der står i hindes naven og i
>hindes mor´s og hindes mor siger at det er penge hun skal ha kan
>moren bare gå ned og hæve dem ???? den er spæret til hun er 18 år

Hermed endnu en opfordring til ikke at svare på Jens Koch´s indlæg,
da han bevidst benytter subject´s uden relevans til emnet :

http://groups.google.dk/groups?q=jens+koch+webspeed&hl=da

Samtidig poster han de samme indlæg i flere forkerte grupper
uden crosspost og followup.

fut : dk.admin.netikette

--
Kim