Vurdering af server kapacitet.
Fra : Martin /Helsingør

Dato : 18-12-05 21:26

Et nyt budgetår nærmer sig, og jeg fantaserer om at udskifte den ene af mine
servere.

Min nuværende har følgende specs:

IBM x232 m. Windows 2003 server std.

1 x PIII 1,266 GHz
512MB ram
3 x 18GB SCSI (kører ingen raid)
USB backup som forsat skal bruges.

Den løser pt. følgende opgaver:

AD med 800 brugere (max. 200 samtidige) på roaming profiles samt 200
computere med blandet 2000/XP.

RIS - anvendes max. en gang om ugen til installation af OS.

Software distribution foretages med GPO. Mine pakker fylder samlet ca. 10GB.

Håndtering af printjobs fra 20 printere m. ca. 5000 sider/md.

-

Jeg ønsker jeres vurdering af kravet til en server til dette.Jeg har et
budget på ca. 10-12K til hardware. Forslag til stumper eller færdig maskine
modtages gerne. Jeg kan selv samle, men en færdig maskine ville være fint.

På forhånd tak.

Martin /Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-05 22:45

Martin /Helsingør wrote:
> [...]
> modtages gerne. Jeg kan selv samle, men en færdig maskine ville være fint.

Jeg har en HP ML330, i fornuftig bestykning, stående hvis du er
interesseret.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...