cd ang akvariefisk
Fra : michael

Dato : 18-12-05 19:22

Hej alle

Kan man ikke få en cd med akvariefisk og vis man kan hvad hedder den så
????????

hilsen Michael

Fra : Brizz

Dato : 18-12-05 20:50

michael skrev:
> Hej alle
>

> Kan man ikke få en cd med akvariefisk og vis man kan hvad hedder den så
> ????????
Jo men jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder. MEner at der er
lavet en i forbindelse med Add Konings bøger om cichlider. Men bogen
skulle være bedre end cd'en har jeg hørt.

--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-12-05 23:06

michael wrote:
> Hej alle
> Kan man ikke få en cd med akvariefisk og vis man kan hvad hedder den
> hilsen Michael

Der var en på et tidspunkt, der hed Aqualex - men jeg ved ikke om den findes
stadigvæk ?

Jan