Opgradering fra Autocad 2002 til 2006
Fra : Kim

Dato : 16-12-05 17:21

Hej alle sammen.

Hvis man skulle lave en opdatering fra vers. 2002 til vers. 2006 hvad vil så
være den/ de største givinster?

MVH
Kim

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 17-12-05 10:39

Det samme svar som du fik her

Kim said the following on 12/16/2005 10:22 AM:
> Hi,
>
> What would be the main reasons to make an update ?

Dynamic Blocks
Tables
Fields
Extended Attribute Extraction
Sheet Set Manager
Tool Palettes
True Color

Med venlig hilsen / Best regards
Edwin Elowsson

---
Edwin Elowsson, 56°00' North, 8°49' East, http://www.elowsson.dk

'Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built
the Ark.
A large group of professionals built the Titanic.'

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 19-12-05 21:43

Hej Kim

Du behøves absolut ikke at opgradere din Autocad.
Der findes gratis software som gør din gamle version af Autocad kompatibel
med nyere versioner. Du kan læse mere omkring softwaren her:

http://www.dwgseries.com/

Du kan også ringe til Solid Design House på telefon 70 22 22 80 og få
tilsendt softwaren på CD helt gratis.

Mvh
Jess G. Frandsen
Solid Design House
http://www.sdh.dk

Fra : Uffe Bak - Autodesk

Dato : 11-01-06 12:11

Hej Kim

Ud over det svar som du fik fra Edwin,så finder du mere information
på:
http://www.autodesk.dk/adsk/servlet/item?siteID=445226&id=5807901

Jeg så også svaret fra Jess - og tager hermed boksehandskerne på, da
det svar ikke skal stå uimodsagt!

Jeg vil starte med at spörge indenfor hvilket felt du arbejder
(industri, byggeri, infrastuktur eller andet område)?.

Da Autodesk modsat SWX har flere strenge at spille på, så kunne det
väre interessant at höre om den disciplin som du arbejder indenfor.
Vi har ligeledes nogle gode tilbud i forbindelse med opgradering, hvor
du kan gå videre med en fag specific udgave af AutoCAD (Mechanical,
ADT eller Map), eller kombinerer den med näste generations värktöjer
som Revit eller Inventor (som ligger mit hjerte närmest).

Jeg vil ligeledes tilföje til Edwin's oversigt over forandringer fra
2002 til 2006, at du får 4 års udviklings arbejde fra et team på
mere end 300 personer, og understöttelse af nutidens IT miljö. Der
er ikke lang tid til at Microsoft begynder at leverer Vista (näste
udgave af Windows), og det vil medförer en generel opdatering af hele
det IT miljö som omgiver os. Derfor har vi også skabt muligheden for
at köbe Vedligeholdelse, hvor man for et fast kendt
belöb (til dit budget for näste år), vil få alle opdateringer som
kommer indenfor 12 måneder (plus adgang til mange andre värktöjer).

Jeg håber dette hjälper dig på vej med din besluttning, og vil
anbefale at du tager kontakt med din Autodesk forhandler, som du også
kan finde under ovenstående link.

Med venlig hilsen - og önske om et Godt Nytår til alle i denne gruppe

Uffe Bak
Autodesk Northern Europe