Tah-Dahhh
Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 15-12-05 20:31

Hejsa Folkens (-:
I dag, har jeg altså bestilt bilen, der har været en del papirarbejde, MEN
nu er det altså gjort, en FORD TRANSIT 300S HC Kombi 2,4 Tdi Aut. med
halvhøjt tag. SÅDAN!!! Så den skulle blive fremstillet i løbet af januar, så
jeg skulle / BURDE ha den engang i febuar, forhåbentligt... Min Ford Focus
fra 10-99. har nu kørt 258.000km. her på øen hihi, så det er tiltrængt at få
den skiftet ud (-; Jeg er chauffør, derfor de mange km.
Er der nogen af jer derude, der kører rundt i sådan een ? Så vil jeg da
gerne høre hvordan den ER at fise rundt i... Fortæl, fortæl...

JULE HILSEN fra Bornholm...
--
www.dirty-boots.dk
Kent(-:

Fra : Tournesol

Dato : 16-12-05 09:38

Hejsa

ville bare ønske dig tillykke med bilen og rigtig god jul

knus Henriette.

Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 16-12-05 09:58

Tak skal du have, ja jeg glæder mig godt nok, til at skulle have ny bil...

Glædelig jul til dig også samt til dine kære (-:

Jule Hilsen fra Bornholm... Kent(-:

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-12-05 17:11

On Thu, 15 Dec 2005 20:30:35 +0100, "Dirty-Kent\(-:" <oz1km@tjubii.dk>
wrote:

>Hejsa Folkens (-:
>I dag, har jeg altså bestilt bilen, der har været en del papirarbejde, MEN
>nu er det altså gjort, en FORD TRANSIT 300S HC Kombi 2,4 Tdi Aut. med
>halvhøjt tag.

Har en lignende model - og jeg er ret glad for den. Kører godt. Lidt
vel meget sidevindsstøj og motorstøj sammenlignet med VW og Mercedes,
men ellers - en gennemgående dejlig bil.

Fra : Dirty-Kent\(-:

Dato : 17-12-05 01:56

Halløjsa Karsten...

Ja det kan vel næppe undgås hihi, det ER jo en kasse at køre rundt i, men så
må jeg bare skrue lidt mere op for anlægget (((-:
Men tak for info.

Jule Hilsen Fra Bornholm... Kent(-:

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:dnp5q1dcu2hh5i5l6vmc491a3djaiid2ub@4ax.com...