Hvor finder jeg mig eCS brugernavn + passw~
Fra : The Amazing Grace

Dato : 10-12-05 16:36

Hejsa,

hvor skal jeg lede efter mit brugernavn og password til ecomstations
hjemmeside? Jeg ville gerne hente media refresh.

For at forhindre misforståelser, så er det ikke cracks jeg er ude efter,
jeg har købt min eCS gennem Berggreen.

Han vil gerne undersøge sagen, men er der nogen her der har en idé?

VH

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Allan

Dato : 10-12-05 18:07

On Sat, 10 Dec 2005 15:35:51 UTC, The Amazing Grace <maze@mark2.dk> wrote:

> hvor skal jeg lede efter mit brugernavn og password til ecomstations
> hjemmeside? Jeg ville gerne hente media refresh.

Mja, man skal snart logge ind 1000 forskellige steder med forskellige
passwords, så det er en sand katastrofe at finde ud af.

Du kan forsøge dig med:

http://ecomstation.com/register

....og se om det hjælper dig på vej

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-12-05 18:21

The Amazing Grace wrote:
> [...]
> jeg har købt min eCS gennem Berggreen.
>
> Han vil gerne undersøge sagen, men er der nogen her der har en idé?

Når du har din regkey så skal du reg dig på eCS hjemme side og der
vælger du dit logon og password selv.

Når du så er reg bruger via logon på eCS hjemme side, så bruger du
dette til at få adgang til 1.2MR

Fra : Knud

Dato : 12-12-05 11:27

Bent Nielsen wrote:

> Når du så er reg bruger via logon på eCS hjemme side, så bruger du
> dette til at få adgang til 1.2MR

1.2MR ???

Betegnes den ikke bare 1.2R...den jeg har fået tilsendt(i dec.) er CDrom
'en betegnet sådan.

Knud C.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 12-12-05 17:22

Knud wrote:

> 1.2MR ???
>
> Betegnes den ikke bare 1.2R...den jeg har fået tilsendt(i dec.) er CDrom
> 'en betegnet sådan.
>
> Knud C.

== INTRODUCTION ==

This is the GA release of the eComStation 1.2 Media Refresh.

Der var først er nyt iso med ecs12R_cd1_en.zip

Da der var et problem som de rettede på kom der et myt med
navnetecs12mr_cd1_en.zip

Så du kan tolke det som du vil. Det er nok noget med at gøre hvordan du
opfatter dette. men med R og MR, så ved jeg at det er den sidste som er
udsendt.

Men det er ikke sikker det er sådan på de cdrom som de udsender.

Så kan er det nok som du skriver.

Det er min forklaring på R og MR

Fra : Knud

Dato : 12-12-05 21:16

Bent Nielsen wrote:

> [...]
> udsendt.
>
> Men det er ikke sikker det er sådan på de cdrom som de udsender.

Ok mine CD'er kaldes stadigvæk 1.2R men i readme står der 1.2R media
refresh.

Knud

Fra : The Amazing Grace

Dato : 12-12-05 22:51

Bent Nielsen wrote:

> Når du har din regkey så skal du reg dig på eCS hjemme side og der
> vælger du dit logon og password selv.
>
> Når du så er reg bruger via logon på eCS hjemme side, så bruger du
> dette til at få adgang til 1.2MR

Tak!

Det var lige det der skulle til.

Selve downloadet går dog ualmindelig langsomt, men det kan være
beboerforeningens forbindelse der er overbelastet... Prøver igen i
morgen fra arbejde.

Igen, tak for tippet,

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Knud

Dato : 13-12-05 08:11

The Amazing Grace wrote:

> [...]
>
> Selve downloadet går dog ualmindelig langsomt, men det kan være
> beboerforeningens forbindelse der er overbelastet... Prøver igen i

Jeg mener der bandwith limit på !

Knud C.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-12-05 15:22

On Mon, 12 Dec 2005 22:50:43 +0100, The Amazing Grace wrote:

> [...]
>
>Selve downloadet går dog ualmindelig langsomt, men det kan være
>beboerforeningens forbindelse der er overbelastet... Prøver igen i

wget med continue argument er ganske praktisk

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Looossseeeee! You got some 'splainin' to do!