Rollespilsblade - links
Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 08-12-05 23:27

Hej

Jeg spiller ikke selv rollespil, man tager jævnligt billeder af
rollespillere. Har i links til nogle blade, som måske vil bruge billederne?
Gerne udenlandske også.
Post gerne her + links på info@webmasteren.dk

Jan Emil
www.freelancefotograf.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-12-05 06:55

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Hej Jan

> Jeg spiller ikke selv rollespil, man tager jævnligt billeder af
> rollespillere. Har i links til nogle blade, som måske vil bruge
> billederne? Gerne udenlandske også.

Billeder af rollespillere? Det kan vist kun være live-rollespillere, vi
andre ligner jo bare helt almindelige mennesker, så det er jo næppe
interessant.

Men hvis det altså er liverollespillere, så kan http://www.rollespil.dk/
måske bruge dem, de udgiver også et blad som hedder Rollespilleren.

Lars

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 09-12-05 19:53

> Men hvis det altså er liverollespillere, så kan http://www.rollespil.dk/
> måske bruge dem, de udgiver også et blad som hedder Rollespilleren.
Takker. Lure jeg lidt på.
Er der nogle fede blade i udlandet?

vh
Jan Emil

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-12-05 22:30

> Takker. Lure jeg lidt på.
> Er der nogle fede blade i udlandet?

Ane det ikke, da jeg ikke spiller live-rollespil, kun ri^H^Hbord-rollespil

Lars