Måske OT: Program til eLearning
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 08-12-05 20:40

Hejsa,

Først tak for bidrag til mit seneste spørgsmål om terminologi. Jeg ved godt,
at det var *meget* bredt formuleret, men jeg fik, hvad jeg ønskede.

Dernæst: Jeg har for mange år siden skrevet et "spørgsmål-svar" (multiple
choice) program i VB og senere forsøgt at overføre det til web med
..asp-programmering. Det er hæderlige programmer, men de lever ikke helt op
til dagens standard, synes jeg selv.

Derfor: Er der nogle her, der har erfaringer med egentlige
eLearning-forfatterværktøjer? Hvilke? Og til hvad?

Mit *umiddelbare* behov er faktisk 'bare' at kunne præsentere nogle opgaver
(tekst, billede og svarmuligheder), samle besvarelserne op og vurdere
rigtige/forkerte - men med jeg ville gerne ha' et værktøj, der kunne noget
mere.

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Rizza

Dato : 25-12-05 15:32

> Derfor: Er der nogle her, der har erfaringer med egentlige
> eLearning-forfatterværktøjer? Hvilke? Og til hvad?

Prøv at se her, nok det bedste forfatterværktøj du kan få.
http://www.danskmediedesign.dk/