TDC's kurs
Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-12-05 21:49

Jeg underes over at TDC kursen ligger et sykke under de 382, som budet er
på, hvordan kan det være?
Man kan sælge til kurs 382, hvorfor så gøre det til en lavere kurs?

,----[ fra jyskenetbank.dk ]
`----

Ivar Madsen

Fra : Leonard

Dato : 07-12-05 22:06

Ivar Madsen <spam.news.cc@milli.dk> wrote:

>Man kan sælge til kurs 382, hvorfor så gøre det til en lavere kurs?

Hvor kan du sælge til kurs 382?
- det er jo kun hvis handlen bliver til noget, at der kommer et tilbud
på 382.
Indtil da er der nogen der gerne vil hive gevinsten hjem nu, hellere
det end risikere at handlen går i vasken og kursen falder, tænker de
sikkert.
Og andre vil gerne købe, da de tror på at handlen bliver til noget og
kan så tjene 7-8 kr på kort tid.

Personligt venter jeg roligt, enten får jeg et tilbud på kurs 382, og
så sælger jeg - eller også sker der ikke noget, kursen falder lidt,
men jeg tror på at det stadig er en god forretning som vil blive ved
med at udbetale et højt udbytte og at kursen vil stige jævnt.
Men jeg er ikke ekspert.

--
Leonard, Kerteminde

Jeg ved ikke meget om økonomi,
jeg har bare brugt rigtig mange penge i tidens løb