Blade med brune prikker og huller
Fra : Per Olsen

Dato : 05-12-05 08:06

Hej

Jeg har et akvarie som har kørt i ca 5 måneder nu (250 liter) Mine planter
ser ikke ud til at trives, da de har nogle hvide hår på dem og de er begyndt
ligsom at visne, de har brune prikekr og er hullet og flosset i kanten.
HVis jeg køber nye planter og sætter ned så går der ikke mere end en uge til
14 dage inden de også begynder at se sådan ud.
Jeg giver dem master grow flydene gødning (10 ml pr. 100 liter) når jeg
skifter vand hvær 14 dag. ca 40 liter skifter jeg.
Temp er 25 grader i akv.
Akvariet indeholder følgende
1. rød hummer
4. gurami
1 Scalare
lidt gubbyer
lidt sværdreger
ca 4 Sugemaller

- Jeg har i går suppleret min spandpumpe med en pose med aktivt kul, i håb
om at den kunne gøre underværker.

Er der nogle der har forslag til hvad der kan være galt?
Fiskene ser ud till at trives fint, der er ingen fiskedød- Men planterne
groer ikke .... øv..

Mvh

Per

Fra : Alexia

Dato : 05-12-05 20:55

vil anbefale dig at skrive inde på akvariesiden der får du svar og gode råd
med det samme :) - det er efterhånden det eneste sted jeg bruger..

hvor mange timers lys får akvariet? :)