utilpas slørhale
Fra : Alexia

Dato : 04-12-05 14:05

Jeg har et par slørhaler, som efterhånden har været diskuteret mange gange i
denne gruppe.

Min dejlige lille sorte er den sidste måneds tid begyndta t påføre sig
mærkeligt..
først gemte den sig inde under kokosskallen, og kom kun ud når den skulle
spise... nu er den så begyndt at ligge sig helt ind til pumpen med nedlagt
finne, og se meget skidt ud.

Jeg lå så mærke til at min algeæder var blevet agressiv, så den har jeg nu
puttet over i et midlertidigt akvarie, har en veninde der afhenter den i
løbet at ugen nemlig..

Siden den kom op har den set meegt bedre ud.. men den kravler ind i
planterne... tror den gnubber sig op ad dem, men jeg kan altså intet se på
den... ingen pletter eller lign. kun sprukne finner, som jeg regner med går
over efter algeæderen er blevet taget op.

Jeg har prøvet at skubbe pumpen op så der kom luft ned i akvariet, men det
hjælper ikke..

Please kom med løsningen? :) jeg er på ret bar bund, og vil nødigt miste
denne gut!

Det skal nok også siges at jeg har haft den i 1½ år nu så kan det være
alderdom?