Får boksere fjernet næsebenet?
Fra : Lars

Dato : 30-11-05 23:13

Hej med jer.

Kan I hjælpe konen og jeg med at afgøre et væddemål?

Fruen siger, at alle professionelle boksere får fjernet næsebenet, fordi
de alligevel brækker næsen i samtlige kampe.

Jeg siger: Sikke noget vrøvl.

Hvem af os har mest ret?

NB: Sendt til både dk.sport og dk.sport.kampsport

Mvh
Lars

Fra : Gl

Dato : 09-12-05 18:48

"Lars" <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fruen siger, at alle professionelle boksere får fjernet næsebenet, fordi
> de alligevel brækker næsen i samtlige kampe.

Jeg tror du må bøje dig i støvet´

Det er ikke noget som er forbeholdt professionelle bokser, det mener jeg
ikke. og heller ikke, at de skal gøre det
Men rigtigt er det, at mange får det gjordt netop, som din kone siger.. af
den årsag.. en brækket næse kan holde en væk fra bokseringen i lang tid.. og
så gør det sindsygt ondt at brække næsen.

Mvh. Gl