Carnegie WorldWide/Europa
Fra : Jan Thomsen

Dato : 29-11-05 20:44

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken forventinger i newsGroupUser
har til Carnegie WorldWide/Europa?

Et eksemple kunne være et beløb på ca 10,000,- i 10 år.

Fra : Peter H

Dato : 29-11-05 20:57

> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken forventinger i newsGroupUser har
> til Carnegie WorldWide/Europa?
>
> Et eksemple kunne være et beløb på ca 10,000,- i 10 år.

Jeg har meget positive forventning, dvs bedre end mange andre europæiske
inv.afdelinger pga at deres Carnegie www global er vældig god og fortsætter
stigningerne og er allerede steget med 35% i år http://www.cww.dk/ og vi
snakker om højere afkast end deres konkurrenter begrundet i mere
velkvalificerede managers. Det skyldes især at de uafhængige afdelinger af
banker og bedre af samme grund, herunder Carnegie, Sparinvest, Dexia, SEB,
Schrøder, SKAGEN ....

Inden du investerer i Carnegie EUROPA vil jeg dog foreslå at du bestiller
deres materiale om GLOBAL så du kan se hvor god den er og det er derfra jeg
antager at Europa nok bliver lige så god, dvs med gennemsnitlige stigninger
på 20%+ pa ligesom Global.

Du kan også se her http://www.ifr.dk/composite-776.htm at GLOBAL har været
den næstbedste af globale afdelinger, kun overgået af Sparinvest Value
Aktier på 412% på 10 år også ganske godt, ikke?

Peter H

Fra : Peter H

Dato : 29-11-05 21:03

> Du kan også se her http://www.ifr.dk/composite-776.htm at GLOBAL har været
> den næstbedste af globale afdelinger, kun overgået af Sparinvest Value
> Aktier på 412% på 10 år også ganske godt, ikke?

Dernæst skal du vælge AKTIER GLOBALT og vente 5 sekunder på billedet. Jeg
mener at jo længere tidshotisont man ser på jo bedre når det handler om
langtidsinvestering. Derfor tror jeg at de 1+ år er bedre at se på end 1, 2,
3 år

På 3 års sigt topper NIELSEN og Sparinvest valueaktier. Overse ikke disse,
Du kan også sprede dig i 3-4 inv.afdelinger. Det koster ikke meget mere af
den grund hvis du anvender ETRADE, NORDNET eller SAXO, 100 kr for 5
handler/Nordnet.

Fra : Jan Thomsen

Dato : 29-11-05 22:50

ewrwer

Peter H wrote:

> Du kan også se her http://www.ifr.dk/composite-776.htm at GLOBAL har været
> den næstbedste af globale afdelinger, kun overgået af Sparinvest Value
> Aktier på 412% på 10 år også ganske godt, ikke?

Jo det er ganske godt, jeg har også positive forventninger til Carnegie
WorldWide/Europa bla. fordi de har gjort det godt med deres global, men
det er rart at høre andre's menning - tak for det...