benzin tilskud
Fra : Tournesol

Dato : 29-11-05 08:17

Hejsa

I disse så dyre benzin tider er der nogen hjælp at hente nogle steder i form
af tilskud ????
Det koster i gennem snit mere pr mrd ca. 500 kr. at benzinen er så dyr
det er meget når man er på førtidspension

Bilen er bevilget af kommunen.

knus Henriette.

Fra : Lott

Dato : 01-12-05 19:34

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Det koster i gennem snit mere pr mrd ca. 500 kr. at benzinen er så
> dyr det er meget når man er på førtidspension

Hej Henriette

Niks! Du må have gang i rolatoren med rugbrødsmotor, eller køre efter
de gode tilbud på benzinen.

Knus Lis J.

Fra : Tournesol

Dato : 02-12-05 10:14

Hejsa

> Niks! Du må have gang i rolatoren med rugbrødsmotor, eller køre efter de
> gode tilbud på benzinen.

tænkte det nok >øv<
Jeg har lyst til at "slå" ham finansbørgen oven i hovdet når han siger at de
pga de høje benzinpriser har sat kørsels fradraget op hvad hjælper det mig
og alle andre handicappet som er afhængig af sin bil , når men sådan er det
jo bare.

Knus Henriette.

Fra : Lott

Dato : 02-12-05 10:50

> [...]
> siger at de pga de høje benzinpriser har sat kørsels fradraget op
> hvad hjælper det mig og alle andre handicappet som er afhængig af

Hvis det havde været kørsel til arbejde, havde man kunne trække de
faktiske udgifter til handicapbilen fra.

Lis J.

Fra : Tournesol

Dato : 02-12-05 12:49

Hejsa

> Hvis det havde været kørsel til arbejde, havde man kunne trække de
> faktiske udgifter til handicapbilen fra.

Jeps men det hjælper så ikke dem der har en trivlsbil og på en mdåe også
fair nok men lige nu hvor krisen kradser kunne vi godt trænge til bare en
smule hjælp

knus Henriette.

Fra : Leonard

Dato : 04-12-05 19:35

> [...]

>fair nok men lige nu hvor krisen kradser kunne vi godt trænge til bare en

Jeg ved godt det ikke hjælper dig noget i din aktuelle situation, men
faktisk er benzin billigere end de fleste andre varer i DK. Brændstof
er ikke steget nær så meget som alle andre varer de sidste 20 år.

Men hold øje med de lokale tankstationer, prisen er ofte lav søndag
aften og mandag morgen indtil kl. 10. Jeg har lige tanket til 1,50 kr
billigere end normalprisen.

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen

Fra : Tournesol

Dato : 08-12-05 18:50

Hejsa

> Jeg ved godt det ikke hjælper dig noget i din aktuelle situation, men
> faktisk er benzin billigere end de fleste andre varer i DK. Brændstof
> er ikke steget nær så meget som alle andre varer de sidste 20 år.

Jeg ved det jeg skal bare være lidt gnaven
Det mærkes bare mere med benzinen fordi det steg så pluseligt syntes jeg
hvor de andre vare jo er steget støt igennem årene

Da jeg købte den viunderlige bil jeg har havde vi i benzinforbruget ikke
taget højde for at en automatgearet bil bruger mere benzin, og når man så
går fra en 1,3 til en 2,0 ja så skal det kunne mærkes i benzin økonomien. Så
fra at have en benzin regning på 800 kr pr mrd er den nu 1800 kr pr mrd i
gennem snit, men ok jeg køre også mere for nu kan jeg, ikke som før i tiden
hvor det var svært og lidt farligt Jeg nyder min nye frihed selv om den
er lidt dyr, men man kan jo ikke få i pose og sæk vel

> Men hold øje med de lokale tankstationer, prisen er ofte lav søndag
> aften og mandag morgen indtil kl. 10. Jeg har lige tanket til 1,50 kr
> billigere end normalprisen.

Jeps min mand ringer hjem hver morgen og fortælle mig prisen på metax i
hillerød i dag var jeg heldig 8,21 så Kiaén blev lige fuldt op

Knus Henriette.

Fra : Robert P

Dato : 09-12-05 02:05

Hej Henriette
Glat lige ansigtet lidt ud,,,,Man bli'r så køn af at smile!

Tournesol wrote:
> Hejsa

> Jeg ved det jeg skal bare være lidt gnaven
> Det mærkes bare mere med benzinen fordi det steg så pluseligt syntes
> jeg hvor de andre vare jo er steget støt igennem årene

snip

> Jeps min mand ringer hjem hver morgen og fortælle mig prisen på metax
> i hillerød i dag var jeg heldig 8,21 så Kiaén blev lige fuldt op

Her i min mailbox kommer (næsten) hver dag en email med hvor meget
benzinprisden svlnger. Jeg meldte til Hydro-Texaco's mailingliste og får en
mail når prisen går op eller ned. Det passer meget godt med de andre store
benzinselskabers priser.

> Knus Henriette.

Hilsner robert

Fra : Tournesol

Dato : 15-12-05 10:27

Hejsa Robert

> [...]

> benzinprisden svlnger. Jeg meldte til Hydro-Texaco's mailingliste og får
> en mail når prisen går op eller ned. Det passer meget godt med de andre

ok hvor smart
Tak for tippet

Knus Henriette.