Svæverammer
Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-11-05 05:56

Jeg har lærreder i forskellig størrelse. Kan man købe færdige svæverammer
til alle mulige mål ? Evt samlesæt der kan tilpasses ?

Fra : peter6715

Dato : 29-11-05 12:17

Hej. Du kan købe færdigrammer i de mest brugte mål. Sommetider besøger jeg
min kunstmaler-forretning, han har lister til svæverammer i 2 m
længde
til ca 98,- kr. De er ganske gode, men kræver så at de bliver nøjagtig
savet
til i hjørnerne.
God held med arbejdet.

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Gitte Grønfeldt Søre~

Dato : 29-11-05 15:49

Tue, 29 Nov 2005 05:55:34 +0100, skrev "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> i dk.kultur.billedkunst:

>Jeg har lærreder i forskellig størrelse. Kan man købe færdige svæverammer
>til alle mulige mål ? Evt samlesæt der kan tilpasses ?

City Kunstnerartikler i København plejer at have en hel del
forskellige rammer i flere forskellige kvaliteter at vælge imellem.
Og det, de ikke har, kan de lave efter mål (og de er faktisk ret
rimelige med deres priser, synes jeg).

Prøv at kigge på www.kunstnerartikler.dk eller ring til dem (33 33 05
20) og bed at få tilsendt et katalog.

Ellers kan du prøve at søge på google.dk efter "svæverammer" så kommer
der en stribe links til firmaer der tilbyder både færdige og saml-selv
løsninger.

--
Gitte Sørensen

Lav dine egne lykønskningskort:
http://www.gittes.dk/shop

Fra : Søren Buus Daugaard

Dato : 29-11-05 18:58

Hej
Bilka, Føtex og Aldi har jævnligt svæverammer i næsten alle størrelser på
tilbud.
Mvh
Søren Daugaard