Ipod..FONA sender..(også postet i dl.forbr~
Fra : bj

Dato : 28-11-05 19:48

Hej

Så er jeg på banen igen med Ipd'en. FONA sender aben videre til Apple i
Holland, da produktet er nyt og med ny garanti. Javel ja.

Jeg spørger ind til om jegkan ophæve handlen og vi taler om købeloven osv.
men det afviser sælger, da de har ret til at sende den ind igen igen. Det
vil sige jeg aldrig kan komme til at ophæve handlen, da vi begge ved, at
Apple jo bare sender et nyt produkt og så er der ny garnati og dermed har du
som sælger ret til at sende produktet ind igen velvidende, at produktet ikke
holder hvad det lover med dets specifikationer....og dertil svarende sælger
"ja".

Så står jeg igen med aben....

Jeg får sikkert et nyt produkt igen med ny garanti...om 6-7mdr. har jeg
samme problem igen og det hele gentager sig, siger jeg til sælger. "ja"
siger han , men da de er under Apple har han ikke andre muligheder, siger
han.

Jeg vil tale med forbrugerstyrelsen, det kan da ikke være rigtigt....det vil
jo sige, at de/FONA faktisk sælger produktet velvidende, at de bare kan
indsende det og få et helt nyt tilbage og derved beholde deres penge i
kasssen..og velvidende, at produktet ikke lever op til forventningerne...

bj