Fangst af fisk
Fra : Peter Andreasen

Dato : 28-11-05 11:02

Jeg har et akvaium med forskellige cichlider, bl.a. lamprologus. De yngler
og akvariet er nu for lille. Der er en bagrund af flamingo med huler osv. og
der er en del sten. Problemet er, hvordan hulen fanger jeg ungerne og
enkelte af de voksne? De er meget kvikke til at søge skjul. Jeg vil meget
nødig til at tømme akvariet for dekoration.

En lille ruse? En slags fælde? Hvad gør I?

Venlig hilsen

Peter

Fra : Bainz

Dato : 28-11-05 18:37

Prøv at fodre dem og ta så et stort net og snup dem det har jeg gjordt.